Fredrik N. Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 eikesdalen i november Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Meget innbydende miljø du viser her. Du kunne klonet ned både stang og eventuelt flagg; eller? Ligger jo like trangt mellom fjell som Rjukan, dette. Flott bilde, med dyp. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 V1 er min favoritt, et fargerikt og flott bilde med god skarphet og en fin komp. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 V1: Flott lys, meget godt utsnitt. Må nok bare leve med flaggstangen, en tidkrevende jobb å få den vekk. Synes ikke det gjør så mye at den er der. Et vakkert bilde ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 To severdige og fine bilder. Artig å se at høsten er like mild på dine kanter som den er her på østlandet. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Takk Rolf, Ragnar, Trond Olav og Torbjørn! Stanga er nevnt og jeg kommer nok ikke til å prøve å klone den vekk... Det røde huset nærmest kamera er faktisk et slags ovenattingssted. Fint utgangspunkt for turer i det ulendte terreng. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Når jeg var sånn 17 år omtrent overnattet jeg i et av husene på venstre side av vegen. Jeg husker ikke hvilket. Eikesdalen er flott og fredelig! Bildene er jo fantastisk flotte! Det er jo grønt løv på trærna enda og jo! Likte begge bildene jeg! Vl ikke velge.. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Når jeg var sånn 17 år omtrent overnattet jeg i et av husene på venstre side av vegen. Jeg husker ikke hvilket. Eikesdalen er flott og fredelig! Bildene er jo fantastisk flotte! Det er jo grønt løv på trærna enda og jo! Likte begge bildene jeg! Vl ikke velge.. Takker Helene! I det røde huset i forgrunnen var det overnattingsmuligher (neppe 5-stjernes), kanskje det var der du bodde? Den gml kirka lå rett bak fotografen her. Uansett er Eikesdalen en sjarmerende og vill og vakker bygd. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Nydelig !!! Tusen takk Torhild! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Ja, man kan forbanne flaggstanga side opp og side ned, men den sto nå der så vi overlever nok. Klonejobben som foreslås ville ikke jeg forsøkt meg på for det hadde aldri blitt naturlig og pent med min utførelse. Noen greier det nok og ære være dem. Jeg synes absolutt alt stemmer godt i den versjonen. I V2 tenker jeg kanskje at du ikke skulle tatt fullt så mye i topp når jeg ser oppe i venstre hjørnet. Hvorvidt jeg har rett der får X antall øyepar avgjøre sjøl. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. november 2015 Forfatter Del Skrevet 9. november 2015 Takk Roar, setter stor pris på dine kommentarer! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Flotte komposisjoner og med friske farger og et fantastisk flott lys. Flaggstanga i v1 er det ikke så mye å gjøre med. Velger meg v2. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. november 2015 Forfatter Del Skrevet 10. november 2015 Takk til deg også, Alec ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg