Rolf Kristensen Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Tåkebelte Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Et nydelig og velkomponert tåkebilde dette. Farger og skarphet er veldig bra Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Flott og stemningsfullt bilde! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Flott tåkebilde herr Kristensen Hilsen Herr Olsson Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Flott med den delvis gjennomsiktige tåken. Et vakkert landskapsfoto. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Hainn dævven døtte!! Veldig kult og flott! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Aldeles nydelig bilde , flott komponert og med tåken som fremhever det den vanligvis skjuler . Flotte linjer i landskapet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Svartfeltet nede trekker lett mye oppmerksomhet. Jeg ville kutta så du står igjen med en trekant der øvre diagonalbein går ut på nedre ramme og gir spenning til bildet for selve bildet er jo det som foregår på oversiden av den diagonalen. Noen ganger kan en hypersmal panorama være svært så virkningsfull for jeg ville faktisk halvert himmelen også sett langs høyre ramme. Faktisk kan du ta så mye at du kutter toppen av åsen til høyre og få en spenningsdiagonal der også. Nå er det hvertfall sagt så får du bestemme sjøl. Jeg bare sier det jeg ser og tenker så blir det opp til Author om forandringer skal skje. Roar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Herlig tåkestemning. Men ville kuttet bort det mørke feltet i forgrunnen Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. november 2015 Forfatter Del Skrevet 9. november 2015 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for de hyggelige kommentarene...og til Roar og Kjell Stian for gode tips om kutt både her og der. Smaken er som baken og det finnes mange gode løsninger for å heve kvaliteten på ett bilde. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg