Torbjørn Milje Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 En høstdag i november Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Fargerikt og stemningsfullt bilde! Fin komp. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Tusen takk Fredrik for din fine kommentar Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 God pr for høst, dette. Den byr på flere slike stille dager enn sommeren, i alle fall her sør. Flott stemningsfortelling. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Tusen takk Trond Olav for din fine kommentar av dette bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Et velkomponert bilde Torbjørn. Lys og farger sitter som et skudd. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Ett stemningsfullt og fint bilde. Jeg stusset litt på det nostalgiske preget på bildet, før jeg leste teksten din Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Tusen takk Ragnar og Rolf for de fine kommentarene dere har gitt dette bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Et flott tilbakeblikk og meget severdig høstbilde. Pene farger , fint lys og fin komposisjon . Mvh Alec Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Tusen takk Alec for din fine kommentar Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Kanskje kan man tenke at lyset er litt rart. men av og til er det slik som det fremstår her. Man kan vel ikke bare si at det tekniske er dårlig her. Det eneste jeg lurer litt på her er den åpningen mellom den store steinen og venstre ramme. Jeg har ikke prøvd, men tenker at kanskje ville spenningen øke om du tok en beskjæring så bildekant skjærer ett eller annet sted i steinen. Jeg ser flere linjer der så spørsmålet blir kanskje hvilken som skal gå ut hvor. Men alt dette krever prøving for å se hva som kommer ut av det hvis du ut fra det du skriver synes bildet fortjener mer arbeid? Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. november 2015 Forfatter Del Skrevet 9. november 2015 Tusen takk Roar for dine betraktninger omkring dette bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg