Kristoffer Møllevik Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 2016 kan bli året VR faktisk tar av.Disse to store utfordringene står VR-bransjen overfor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Kontroller blir ikke noe problem så fort du bare trenger å bruke tankekontroll. VR blir uansett best for episke filmer. Og smuss. Lenke til kommentar
blind&gal sløvhjerne Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Nå er vel kamera teknologien som er nevnt i artikkelen yesterdays news. Det heiteste på den fronten er et kamera som lager VRfilm du kan bevege deg, "lightfield volume", tenker da på Lytro Immerge. https://www.lytro.com/immerge Lenke til kommentar
tHz Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Så man mangler bare hardware og innhold... Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Kontroller blir ikke noe problem så fort du bare trenger å bruke tankekontroll. VR blir uansett best for episke filmer. Og smuss. Warcraaft filmen med VR briller jizz in my snizz. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg har tro på vr. Dog jeg får et multitasking problem. Jeg må lære å drikke kaffe i blinde. Pluss at fotballkampen i bakgrunnen blir vanskelig å følge med på. 1 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 VR blir gøy, men det blir nok mange utfordringer. På et eller annet tidspunkt kommer det jo f.eks til å bli en greie at mange ligger rett ut i senga i VR-verdenen og glemmer alt annet. Ikke for å virke uentusiastisk, men om dagens gamere bruker mye tid foran skjermen, blir det usammenliknbart med hva vi har i vente når VR tar virkelig av. De første årene vil nok mange føle at selve innlevningen ikke er "helt der" enda, men tenk deg år 2025-2030 .. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg føler jeg har like mye bruk for VR som jeg har bruk for 3D-TV. 1 Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Steik så deilig det er å vokse opp i denne tiden Lenke til kommentar
Eivind Lunde Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Tror flyprodusenten Boeing blir glade om dere retter opp "Boing", som dere har brukt flere ganger i artikkelen... ;o) Lenke til kommentar
3irik Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg har tro på vr. Dog jeg får et multitasking problem. Jeg må lære å drikke kaffe i blinde. Pluss at fotballkampen i bakgrunnen blir vanskelig å følge med på. Tror dette er det største problemet med VR. Det krever at vi har fullt fokus på VR-innholdet. Jeg har veldig skjeldent fullt fokus på én ting av gangen, og følger ofte med på både tv, mobil og pc på en gang... Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 10. november 2015 Forfatter Del Skrevet 10. november 2015 Tror flyprodusenten Boeing blir glade om dere retter opp "Boing", som dere har brukt flere ganger i artikkelen... ;o) Haha, avanserte AR-hjelmer i neste utgave av fotballbladet Boing Sånn kan det gå når man har gått for lenge på messegulvet og får mindre tid til å skrive selve saken; takk for heads up, fikset nå :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg