Gå til innhold

program som tidsbegrenser bruk av wifi

bytrollet

Anbefalte innlegg

Som tittel viser er jeg ute etter et program som tidsbegrenser Wifi bruken til enkelte (les:barna)

Noe alla det som brukes på flyplasser hadde vært greit. Jeg er klar over at det er jeg som har sviktet litt i oppdragelsen men nå har de tøyd grensene så langt at jeg ikke gidder og true mer. Og for at andre grenser skal fungere i fremtiden må jeg vise at jeg er i stand til å fullføre det jeg lover.

finnes det noe som dere kan anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Som tittel viser er jeg ute etter et program som tidsbegrenser Wifi bruken til enkelte (les:barna)

Noe alla det som brukes på flyplasser hadde vært greit. Jeg er klar over at det er jeg som har sviktet litt i oppdragelsen men nå har de tøyd grensene så langt at jeg ikke gidder og true mer. Og for at andre grenser skal fungere i fremtiden må jeg vise at jeg er i stand til å fullføre det jeg lover.

finnes det noe som dere kan anbefale?

ja ... som karpeskrotum sier, så har de fleste routere en funksjon der du kan skru av wifi et visst tidsrom..

du går inn på ip adressen til routeren. Ofte er det 192.168.0.1 eller 10.0.0.1 og login navn/passord er somregel: admin - 1234 ... så er det somregel et sted i menyene der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...