eirberen Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Er det noen som har zalman sin nye vga kjøler med heatpipe på et Abit IC7/IC7-G hovedkort? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZM80CHP Er ikke sikkert på om den vil passe på grunn av den store NB kjøleren!!! Mvh Eirik Lenke til kommentar
Isbjørnen Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 jeg har abit ic7-max3 og bruker zalman ZM80C-HP til mitt radeon 9800 aiw pro kort og det funker helt fint. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 mwhahahahaha, har montert den heatpipen igår med vifte og greier. En ting jeg ikke likte var at den "back" delen ikke satt inntill de små chipsene (skal den gjøre det i det hele tatt a?). men iaff, kjører 419/351 nå og den kjøleribba ekke varm azz trur ikke den blir noe særlig varm med den vifta der hehe (jeg har i tillegg en vifte i kabinett døra som blåser luft til vifta på HeatPipen. Seriøst S-E-X-Y opplegg for folk med vindu. Jeg fikk 18129 i 3dmark01 med 419/351. Hadde 17637 før. Hardware jeg har?se sigg. Btw, trenger tips til tweaking av RAM (evt.link til Guiden eller "how-to") Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) jeg har den vga heatpipen me ic7-g....funker fett....har også den enorme cpu vifta på 800 gram *grin*...go zalman Endret 16. november 2003 av Krø||e Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 jeg har den cpuviften, kanskje på tide å kjøpe heatpipen også? "sette opp på ønskeliste *grin* " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå