Ragnar Skj Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Høst, lav sol og lange skygger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Hausten er ei fin tid Bra bilete! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Flott dette med en lang skygge av fotografen selv i den lave solen. Flotte høstfarger i bildet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Goofey = Langbein på tur. Ja, nå er det de lange skyggers årstid. Her starter blikket ved beina og forsvinner laaangt borti skauen et støkke. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Hei fotovenner. Tar meg en liten pause på to - tre uker. Begynner å gå tom for kreativitet (det lille jeg har) vedrørende fotografering. Da er det kanskje lurt med en liten pause. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Hausten er ei fin tid Bra bilete! Takk for kommentaren Magnar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Flott dette med en lang skygge av fotografen selv i den lave solen. Flotte høstfarger i bildet. Mvh Torbjørn Takk for kommentaren Torbjørn. Det at den lange skyggen kom i rett linje innover veien var det som gjorde at bildet ble tatt. Er vel ellers ikke noe mesterverk. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Goofey = Langbein på tur. Ja, nå er det de lange skyggers årstid. Her starter blikket ved beina og forsvinner laaangt borti skauen et støkke. Roar Det er i hvert fall en måte å behandle en skygge på, mer som en kuriositet enn med tanke på å skape et teknisk godt bilde. Hyggelig at noen allikevel vil kommentere bidraget. Skj Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Selv prøver jeg å unngå å få med meg selv på slike bilder. Her har jo du virkelig gått inn for det og laget et originalt og severdig foto! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Selv prøver jeg å unngå å få med meg selv på slike bilder. Her har jo du virkelig gått inn for det og laget et originalt og severdig foto! Mvh Fredrik Når det gjelder egen skygge, så må det bli alt eller intet. Dette er nok første gangen jeg bevisst ville ha med alt. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Det ble stilig dette Ragnar, i all sin sjarmerende enkelhet. En lang rett skygge på en lang rett vei, kan jo stå som ett symbol på at det er lenge til solen står høyt på himmelen igjen Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Det ble stilig dette Ragnar, i all sin sjarmerende enkelhet. En lang rett skygge på en lang rett vei, kan jo stå som ett symbol på at det er lenge til solen står høyt på himmelen igjen Mvh. Rolf Takk for kommentaren Rolf ! Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Hei fotovenner. Tar meg en liten pause på to - tre uker. Begynner å gå tom for kreativitet (det lille jeg har) vedrørende fotografering. Da er det kanskje lurt med en liten pause. Skj Hei Ragnar. Sikkert ikke dumt å ta en liten pause når en begynner å gå litt lei. Personlig tok jeg en lang en på nesten tre år, noe som også synes på porteføljen min her inne, hvor det er ett "hull" fra januar 2012 til desember 2014. Har heldigvis fått tilbake interessen og synes det er mer gøy nå enn det var tidligere Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg kommer til å savne mr. Langbein her inne, men skjønner at du tar pause, jeg har vært inne på tanken sjøl og. Av og til er det litt trått og slapt her synes jeg. Men fotointeressen er kvar, hos meg altså du er velkommen til å titte innom da! Kult bilde med godt sug innover i bildet! I morgen tenkte jeg å legge ut en selfie av den litt originale sorten jeg også....så får du se om du tar en titt, eller om pausen er helt definitiv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Kreativ utnyttelse av skyggen , dette ga en ekstra dybde til bildet . En artig skyggeselfie. Håper du samler opp mye kreativitet og nye ideer i pausen og jeg ser frem til å se nye bilder fra deg. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Jeg kommer til å savne mr. Langbein her inne, men skjønner at du tar pause, jeg har vært inne på tanken sjøl og. Av og til er det litt trått og slapt her synes jeg. Men fotointeressen er kvar, hos meg altså du er velkommen til å titte innom da! Kult bilde med godt sug innover i bildet! I morgen tenkte jeg å legge ut en selfie av den litt originale sorten jeg også....så får du se om du tar en titt, eller om pausen er helt definitiv.. Hei Helene og takk for din gode kommentar. Du og jeg er jo blant de som legger ut flest bilder. For mitt vedkommende så føles det som jeg er kommet inn i en gate og kanskje mister noe av det kreative i fotoarbeidet. Fotografering er en flott hobby som jeg skal fortsette med, og forhåpentlig utvikle videre. En liten pause i "stresset" med å måtte legge inn bilder tror jeg vil være bra for meg. Har lært mye av dere andre (og ikke minst av Roar). Håper det det kommer enda flere på forumet, variasjon og nye ideer vil være bra. Skj 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Kreativ utnyttelse av skyggen , dette ga en ekstra dybde til bildet . En artig skyggeselfie. Håper du samler opp mye kreativitet og nye ideer i pausen og jeg ser frem til å se nye bilder fra deg. Mvh Alec Hei Alec, og takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg kommer til å savne mr. Langbein her inne, men skjønner at du tar pause, jeg har vært inne på tanken sjøl og. Av og til er det litt trått og slapt her synes jeg. Men fotointeressen er kvar, hos meg altså du er velkommen til å titte innom da! Kult bilde med godt sug innover i bildet! I morgen tenkte jeg å legge ut en selfie av den litt originale sorten jeg også....så får du se om du tar en titt, eller om pausen er helt definitiv.. Hei Helene og takk for din gode kommentar. Du og jeg er jo blant de som legger ut flest bilder. For mitt vedkommende så føles det som jeg er kommet inn i en gate og kanskje mister noe av det kreative i fotoarbeidet. Fotografering er en flott hobby som jeg skal fortsette med, og forhåpentlig utvikle videre. En liten pause i "stresset" med å måtte legge inn bilder tror jeg vil være bra for meg. Har lært mye av dere andre (og ikke minst av Roar). Håper det det kommer enda flere på forumet, variasjon og nye ideer vil være bra. Skj Ja jeg også har lært mye. Du får ta deg en pause, det skal ikke være stress å legge ut et bilde, så kommer du sterkere tilbake! Gi deg selv et fotoprosjekt, noe nytt, noe du ikke har gjort før, eller et tema du ikke har vært borti. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg forstår godt at du vil ta en selvpålagt pause. Det kan rett og slett gå rutine i fotograferinga. Håper du kommer tilbake om noen uker. Jeg vil savne både bildene og kommentarene dine. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg