Gjest medlem-169651 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Er det noen som har kjøpt slike? Da mener jeg sånne pappbriller som man plasserer telefonen sin i og ser på film f.eks. Funker det noe særlig? Er det noe å se film på? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Er det noen som har kjøpt slike? Da mener jeg sånne pappbriller som man plasserer telefonen sin i og ser på film f.eks. Funker det noe særlig? Er det noe å se film på? Jeg har en slik på jobb, lett verdt de 10 doller'ene jeg betalte eller hva det var. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Går det virkelig an å se en film i ok kvalitet med sånne? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Går det virkelig an å se en film i ok kvalitet med sånne? Har ikke sett noen filmer, kun noen VR apper som berg og dalbane osv. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg har ikke kjøpt og ikke prøvd, men er fristet. Når jeg skal kjøpe styrer jeg glatt unna de ubehagelige pappvariantene til fordel for plastvarianter med gummilist og festebånd. Akkurat nå heller jeg litt mot denne modellen, men det kan jo endre seg. Poenget mitt er bare å unngå papp. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Har en sånn i plast med festebånd, og det funker bra. Er mange bra film vr apper. Og vil spesielt anbefale en app som heter vrse. Kommer masse nye spill hele tida, så det å ikke kjøpe en slik når du har en android smartphone er nesten litt galskap. Lenke til kommentar
dlfluke Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Har selv kjøpt denne, som passer til alle tlf i familien, med Nexus 6 som den største. Har ikke prøvd ut film enda, men Youtube har jo begynt å få en del Cardboard-filmer. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Denne til ca kr 65 med frakt er helt grei http://www.ebay.com/itm/291576494144?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå