Fotoskrulla Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Herdalssetra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Mektige, flotte bilder - "fagert er landet" når det blir presentert slik som dette 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Mektige, flotte bilder - "fagert er landet" når det blir presentert slik som dette Tusen takk Torhild! ☺ En kan bli litt nasjonalromantisk på sånne steder ja. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 En flott serie du har lagt ut i dag Helene hvor V2 er min favoritt. Bildene har flotte farger, god skarphet og en fin beskjæring. Godt jobbet så tidlig på en søndagsmorgen! Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 En flott serie du har lagt ut i dag Helene hvor V2 er min favoritt. Bildene har flotte farger, god skarphet og en fin beskjæring. Godt jobbet så tidlig på en søndagsmorgen! Mvh Torbjørn Tusen takk Torbjørn! Håper du gikk inn og tittet i full størrelse, det blir straks noe bedre da. Hestene var tamme og kunne prates med og var villige fotomodeller. Naturlig nok et populært sted å ta med seg barn. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Synes de ble veldig fine alle tre, på hver sine måter. Litt rart med de nyere røde hyttene som skiller seg ut. Hadde de blitt malt i grått eller brunt så hadde de i vertfall gått litt mer i ett med de andre ? Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Vakkert landskap! V2 her Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Synes de ble veldig fine alle tre, på hver sine måter. Litt rart med de nyere røde hyttene som skiller seg ut. Hadde de blitt malt i grått eller brunt så hadde de i vertfall gått litt mer i ett med de andre ? Mvh. Rolf Hei Rolf! Den røde fargen er nok en tradisjonsrik farge, også på setra. Regner med det var maling de hadde til overs etter å ha malt låven ☺ Jeg reagerte i hvertfall ikke på det, det er bare sånn det er her på vestlandet. ☺ Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Vakkert landskap! V2 her Hei Magnar! ☺ Ja, det var litt spesielt og flott med alle de fine fjordingene som gikk og beitet ved foten av det spisse og fine fjellet. De var vant til folk og vi kunne gå og klappe og hilse på! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Joda, jeg har sansen for V1 og V3 også. men det blir V2 på meg for jeg vokste opp med to fjordinger da vi leide hytte på en gård ute ved Øyern der jeg tilbrakte både helger og sommerferier. Var kanskje ikke mer enn ti år da jeg første gang sleit med å få arbeidsela på Blakken som var tålmodigheten sjøl med en guttunge med en svak polioarm som sto på skammel for å rekke opp. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Fine bilder Helene, komposisjonsmessig faller jeg mest for V2 med beitende hestene i flotte naturomgivelser. Denne typer bilder må for øvrig sees i fullstørrelse der skarphet og detaljer kommer best fram. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Fine alle sammen, men velger meg hestebildet, jeg også. Flott plassert i bildeflaten. Et herlig sted dette! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Joda, jeg har sansen for V1 og V3 også. men det blir V2 på meg for jeg vokste opp med to fjordinger da vi leide hytte på en gård ute ved Øyern der jeg tilbrakte både helger og sommerferier. Var kanskje ikke mer enn ti år da jeg første gang sleit med å få arbeidsela på Blakken som var tålmodigheten sjøl med en guttunge med en svak polioarm som sto på skammel for å rekke opp. Roar Jeg har inntrykket av at disse fjordingene er tålmodige og staute dyr. En god rase. Kjekt du kommer innom med hyggelig kommentar der du deler litt av deg sjøl. ☺ Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Fine bilder Helene, komposisjonsmessig faller jeg mest for V2 med beitende hestene i flotte naturomgivelser. Denne typer bilder må for øvrig sees i fullstørrelse der skarphet og detaljer kommer best fram. Vennlig hilsen Ragnar Ja, det ble fint hestebildet Men det er som du sier nesten nødvendig å ha de opp i full størrelse. Syntes det ble helt markert forskjell på disse bildene i hvert fall. Ha en fortsatt finfin søndag. Jeg har vært fototurist i Ålesund i dag, gleder meg til å se resultatet.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Fine alle sammen, men velger meg hestebildet, jeg også. Flott plassert i bildeflaten. Et herlig sted dette! Mvh Fredrik Tusen takk Fredrik! Har du vært der? Hvis ikke får du stille inn GPSn og ta deg en tur! (men vent til sommeren...) Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Elsker den natur..der er bare så meget natur som skaber en helt masse god stemning..man kan næsten forestille sig hvordan man sad ved et bål og bagte sit brød og stegte sin mad nød solnedgangen og hyggede sig på ski om vinteren ..vh Sus 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Elsker den natur..der er bare så meget natur som skaber en helt masse god stemning..man kan næsten forestille sig hvordan man sad ved et bål og bagte sit brød og stegte sin mad nød solnedgangen og hyggede sig på ski om vinteren ..vh Sus Hei Sus! ☺ Ja du beskriver det godt, det er akkurat slik det er! ☺ Dette er ikke langt fra Geiranger, så der går fint å kombinere en tur til begge disse flotte steder. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Fine alle sammen, men velger meg hestebildet, jeg også. Flott plassert i bildeflaten. Et herlig sted dette! Mvh Fredrik Tusen takk Fredrik! Har du vært der? Hvis ikke får du stille inn GPSn og ta deg en tur! (men vent til sommeren...) Skal jeg følge dine fotspor neste sommer får jeg det sannelig travelt . Dessuten har jo du allerede tatt så mange supre bilder fra denne del av landet at det blir vanskelig å overgå dem . 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Fine alle sammen, men velger meg hestebildet, jeg også. Flott plassert i bildeflaten. Et herlig sted dette! Mvh Fredrik Tusen takk Fredrik! Har du vært der? Hvis ikke får du stille inn GPSn og ta deg en tur! (men vent til sommeren...) Skal jeg følge dine fotspor neste sommer får jeg det sannelig travelt . Dessuten har jo du allerede tatt så mange supre bilder fra denne del av landet at det blir vanskelig å overgå dem . Hehe! Du må nok ha 2 måneder sommerferie! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Å jeg vet en seter... , dette ble en serie med tre vakre bilder hvor jeg hadde vanskelig med å velge. Det endte opp med v2 som min favoritt. Har sansen for de gressende hestene , det saftig grønne gresset og blikket opp mot de majestetiske fjelltoppene. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg