AnonymDiskusjon Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Syns det er noe rart. Trodde jeg var intelligent jeg, siden jeg kom inn på et av de vanskeligste studiene... fikk masse A i starten og, men ble syk. Nå, noen år etter... jeg har ingen utdannelse. Jeg kan ingenting. Jeg blir sett på som udugelig og evneløs, en som ikke klarer å dra ut pizzadeigen engang. Jeg må være uintelligent. Tror jeg har hatt grandiose tanker om meg selv, men nå er jeg på landjorden, og skjønner hvor skapet skal stå... men hvorfor blir jeg avskydd så mye? Blir de med lav IQ det? Det har vært en veldig tung dag, men det er uansett ikke håp, bare elendighet. Mister man hjernefunksjon av medisiner eller psykisk sykdom? Virker sånn. Men mer sannsynlig er at jeg var manisk og trodde jeg var genial, og presset meg frem til gode karakterer. Men nå som jeg er på landjorden skjønner jeg hvor lite intelligent jeg er. Anonymous poster hash: 0ce8e...ed8 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Vel, du klarer i hvertfall å skrive dette her, så dum kan du ikke være. Hva får deg egentlig til å tro at du er dum? Eller mindre intelligent om du vil. Vi er alle flinke til noe, noen er dårlige på andre ting, feks å rulle ut pizzadeigen.. trening gjør mester Angående medisiner, du blir vel påvirka på flere måter som man ikke vet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Vel, jeg kan jo ingenting. Jeg er også klønete. Ja det er mye man ikke vet om medisiners virkning. Føles som jeg blir sløv i hodet av dem, men det er bedre enn alternativet. Og "på papiret" skal de jo gi bedre konsentrasjon. Anonymous poster hash: 0ce8e...ed8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå