Trygdenarkoman Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Driver å planlegger ny gaming rigg, og lurer da på det har noe for seg å gå for 32GB med ram. Vet at idag så er det ikke noe noe poeng med mer en 16GB, men hva med litt lengere frem? Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Driver å planlegger ny gaming rigg, og lurer da på det har noe for seg å gå for 32GB med ram. Vet at idag så er det ikke noe noe poeng med mer en 16GB, men hva med litt lengere frem? Du kan alltid legge til mer RAM om du trenger det i fremtiden. Med 8GB så kan du spille de fleste spill idag, så 16GB vil passe bra for fremtiden. Jeg vil anbefale deg å bruke de pengene du sparer på å forbedre andre komponenter, som f.eks. grafikkkortet eller få litt mer SSD lagringsplass. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Trenger nok ikke 32GB, trenger som regel ikke 16GB engang. Nå koster ikke RAM noe særlig, men du betaler for ingenting hvis det ikke brukes. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Kjøp store brikker så du har ledige spor i tilfelle du vil oppgradere senere. Lenke til kommentar
Trygdenarkoman Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Ok, takk for svar. Grunnen til at jeg begynte å tenke på mere ram en 16GB er at Battlefront anbefaler 16GB, og da tenkte jeg at spill snart vil ha bruk for mere ram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå