toddy21 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) hei. jeg har en pioneer avh-x3700dab spiller: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=17220&katid=5noen som har en metode for å koble til slik at jeg får lyd å bilde fra en film på telefonen til spilleren. telefonen er en samsung galaxy s6? kan det fynke med bluetooth? eller er det et problem med å få video over bluetooth? Endret 7. november 2015 av toddy21 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 (endret) Du får ikke overført video på denne enheten. Da må du opp til de dyrere modellene. Edit: Og da må bilde overføres med en HDMI-adapter (MHL-adapter). Endret 8. november 2015 av sedsberg 1 Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Du får ikke overført video på denne enheten. Da må du opp til de dyrere modellene. Edit: Og da må bilde overføres med en HDMI-adapter (MHL-adapter). oki. så bare da jeg koblet opp denne spilleren at der var RCA ingannger bak på spilleren. så begynte å lure på om det gikk ann å få video igjennom dem? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Du har kanskje til ryggekamera. Men dette er composite og ikke kompatibelt med mobiltelefoner sånn uten videre. Ellers er det kun tilkobling for lyd og USB. 1 Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Du har kanskje til ryggekamera. Men dette er composite og ikke kompatibelt med mobiltelefoner sånn uten videre. Ellers er det kun tilkobling for lyd og USB. oki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå