andjoha Skrevet 21. oktober 2001 Del Skrevet 21. oktober 2001 strømforsyningen på min P2 maskin ble for noen dager siden defekt.. har derfor lett en stund på div. web-shop'er etter en ny en, men.. så&si alle strømforsyningene her er enten merket P3/AMD eller P4/AMD, vil ikke disse fungere på min P2 maskin? hvis ikke.. hva skal jeg da se etter? -AJ Lenke til kommentar
Cycl(o)ps Skrevet 21. oktober 2001 Del Skrevet 21. oktober 2001 Hvis det fungerer på en p3 maskin vil det i alle fall fungere på en p2 maskin. De fleste powersupplyene i dag fungerer på alle maskiner. Har selv en chiefttech 340watts Powersupply og den fungerer helt perfekt. Kan kjøpes hos http://www.microplex.no for ca 650kr. [ Denne Melding var redigert av: Cycl(o)ps på 2001-10-21 18:58 ] Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 21. oktober 2001 Del Skrevet 21. oktober 2001 Sant nok som Cycl(o)ps sier .. ikkeno problem ... men kjøp deg nå en minst en 300 watter så er du sikker i tilfelle senere oppgraderinger av hardware.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå