Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Tørket... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Så fin! Tror jeg likte best V1, til tross for de røde knoppene ller hva det er i bakgrunnen. Men denne er da ikke tørket? Ikke helt i hvert fall.. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 To flotte blomsterbilde dette hvor farger, skarphet og beskjæring er veldig bra. Vet ikke hvilket som er best, de er flotte begge Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 To flotte bilder hvor skarphet og eksponering ble meget bra. Liker nok V2 best hvor bakgrunnen ble mindre synlig. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Velger meg V2 der jeg antagelig ville "blacka" ut alt rundt hovedblomsten og latt den sveve fritt. Men ingenting å si på lys, skarphet, farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 V2 for meg, et fint blomsterportrett. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene ,Bekir , Torbjørn , Rolf , Roar og Ragnar !!!!!! Den er nok helt tørr ,og de to røde i bakgrunnen er noen andre blomster i samme vasen. Det eneste jeg har gjort for å få mest mulig svart bakgrunn er å bruke blits , tilføre mest mulig skygge rundt og øke sortnivået noe. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg