andy-E700 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hei! Jeg kjøpte meg en Samsung E700 i går, men jeg får ikke sendt MMS og jeg kommer meg ikke inn på WAP heller (Feil: Nettverket er utilgjengelig). Og jeg vet ikke hvordan jeg skal bruke infrarød'n. Jeg har lest instruksjonsboka, men jeg finner ikke svar der. Så er det noen her som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hei Har du lastet ned Wap,gprs og mms innstillinger?Dette får du av din teleoperatør :-) Lenke til kommentar
andy-E700 Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Ja, nå har jeg ordnet wap og mms, men hvordan laster jeg ned gprs innstillinger? Lenke til kommentar
Rayden Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hvis du har NetCom kan du bestille oppsettet til Samsung P400 på SMS. Det virker helt utmerket på E700! Lenke til kommentar
andy-E700 Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Jeg har telenor...... Lenke til kommentar
jolly Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg fikk samme feilmelding da jeg hadde SL55, da var det bare å skru på GPRS. Var vant til at denne aktiverte seg automagisk ved behov når jeg skulle WAP'e og sånt med T68, men på de fleste telefoner må du sannsynligvis skru det på sånn at det står GPRS el. i displayet før du forsøker å sende MMS. Lenke til kommentar
UrNils Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det finnes forhåndsinnstilte GPRS-oppsett for fem forskjellige operatører på E700. Hvis du går inn i menyvalg 7 "Spill&Wap" videre inn på "WAP Browser" og så til "Profilinnstilling" så finner du GPRS-oppsett til Tele2, Telenor, MobilPortal, TDC Mobil, samt Sonera WAP-oppsett. Enklere kan det vel ikke bli.... *grin* Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg har telenor...... Hei Du må gå inn på telenor sin sider og finne oppsett for din telefon der Lenke til kommentar
erihorn Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Og jeg vet ikke hvordan jeg skal bruke infrarød'n. Infrarød aktiveres ved å gå inn på "Telefon-innstillinger" og videre på "Infrarød aktivering." (4, 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå