john_h Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hei. Er det noen mulighet til å sjekke RAM-timings i Windows (og eventuelt endre de)...? HK mitt støtter det dessverre ikke... =/ Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 http://www.cpuid.com/cpuz.php Du kan sjekke med dette programmet, men ikke endre. Lenke til kommentar
john_h Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Takker... Sjekker nu med det samma... Noen som har snøring på hvordan jeg kan få endra de, hvis det viser seg at de er litt røtne...? Har Gigabyte HK (husker ikke modell i farta....), Award BIOS... Lenke til kommentar
john_h Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Viste seg at de kjører 2,5-4-4-8, og er designa for 2,5-3-3-8... Ikke akkurat aggresivt.... HK er et Gigabyte 8IK1100... Lenke til kommentar
egerstud Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Du har et I875 Chipsett på det HK? Har ikke Intel lansert en softmodder som kanskje er løsningen? (kjenner den ikke,bruker AMD..) Men...hvis du i bios"hovedside" trykker crlt og F1, så åpner du nok muligheten for å finne minnesettingen.. Gigabyte er spesiell på dette...les HK manualen! Dette fixer du, lykke til. Lenke til kommentar
john_h Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Takker.. Skal sjekke detta... Har i875P, ja... *godt* Jo, leste hw.no at de hadde ei slik side, men da jeg lette for ei uke siden eller no, fant jeg ikke noe... Skal prøve å finne litt stuff... Takk for hjelpa! Du har ikke linken til Intel-sida for hånda? Endret 14. november 2003 av john_h Lenke til kommentar
john_h Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Fant Intel-sida... Er bare for Intel-hovedkort... Skal sjekke BIOS'en når jeg er ferdig med noen downloads... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå