Gå til innhold

Spillexpo 2015 - Inntrykk.

Anbefalte innlegg

jeg dro ikke i år, men synes det har blitt for mye fokus på barn i 12 års alderen de siste årene.

Eller så er det bare jeg som har blitt for gammel.

De burde hatt en dag eller en egen messe for de voksne eller de over 18.

Der det kunne vært litt informative foredrag isteden for prebz og denis og andre youtubere.

Men det kan vi vell bare drømme om :(

det var veldig fokus på de som var mellom 10-15 år. Veldig mye "konkuranser" og skrik mest mulig for og få en t skjorte osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I intervjuet med messesjefen i level up, forteller messesjefen at de skal satse bredere de neste årene for å trekke mer folk.

I år satset de på yoytubere for å trekke barn til messen...

Er dette begynnelsen på slutten av en ren spill messe her i Norge?

Kommer spillexpo til å bli en suppe av masse forskjellige messer som til slutt danker ut fokuset på spill..?

Det er hvertfall jeg bekymret over.

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

I følge han som ble intervjuet i levelup var det en kjempesuksess..så det spørs vel hvordan man ser på det. Youtuberne trakk masse yngre folk som ikke ville kommet hvis det bare var noen stands med hardware og spill og kikke på.

Hva er forventningene våre til et spillexpo da? E3 er sikkert også kjedelig hvis man bare går rundt og ikke deltar i noe som helst. Konferanser som Microsoft og Sony får vi aldri i Norge. 

Et gedigent youtuber-treff er sikkert moro for dem som følger kanalene, men ikke alle andre. Seminarer med norske utviklere og sikkerhetseksperter er vel mest begrenset moro for voksne.

Nytter jo ikke å bare klage og ikke foreslå noe forbedringer.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...