AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Vært på et par dates, hun venter på at jeg skal ta det videre men hun har herpes på leppa.. Jeg har ikke fått det enda, og det sies at "that shits for life bro, you have that till you die..". Hun er rå, noe sånt er vel mindre enn hva dette kan bli.. Hva tenker dere? Fuck it og gi gass? Anonymous poster hash: 44e5f...248 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Bare pass på at du ikke får herpesen på kukken, det er mye verre enn å ha det på leppa. Jeg ville ikke hatt særlig lyst til å kysse en herpesinfisert leppe, men hver sin smak. Det er ikke noe farlig med leppeherpes så hvis du er komfortabel med det så sier jeg "Fuck it og gi gass" Hva gjør man ikke når man er Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Herpes er noko dei fleste har eller får på eit tidleg stadie i livet. Nokon får utbrot, andre ikkje. Det er godt mogleg du har det sjølv, men ikkje får utbrot. Lenke til kommentar
Hannah00 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Det smitter vel ikke så lenge hun ikke har utbrudd (?). Da er det jo bare å vente til munnsåret er borte. Eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Bare å vente til såret er borte, så er det bare å gi gass. Hvis du kan unngå å bli smitta, så prøv det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 fuck it, it´s a go! Oral er deilig så sårene får bare komme, gjør sikkert ikke så vondt.. Anonymous poster hash: 44e5f...248 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Her, google er din venn: http://www.oslo-universitetssykehus.no/pasient_/diagnoseogsykdommer_/Sider/Herpes,-genital.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg