Phoenix-Hawk Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Har akkurat fått meg Commandos 3, veldig bra/spennende spill. Commandos er et orgentlig strategi spill hvor man må luske overalt for å kunne bare få til å drepe en eneste soldat, det høres ikke så lett kansje men det er ganske lett. Det er jo trossalt et stratetisk spill hvor man må fine sin egen vei for å oppnå målet sitt Man har de fleste av de gamle våpna fra 2.verdenskrig f.eks mp40, colt, granater av ulike typer, bazooka , sniper/rifler o.s.v Man har 3 forskjellige typer campaigns: Stalingrad Normandy Central Europe +trenning Jeg liker måten spillet er satt opp på det er ganske detaljert etter min mening og da er det lettere å se etter items/bokser med items i. Viss du har Hjul på musa så er det veldig bra fordi det bruker man for å se rundt om kring overalt, en av de meste commands i spillet trur jeg da. Bruk det til å se rundt hjørner eller for å se hvor du er. Det er mange forskjellige folk i spillet de folkene du begynner med på alle brett er en Spion og en tyv. Vil at Gamer skal skrive om Commandos 3 siden det er et så genialt spill Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Høres ut som du ikke har spillt Commandos 1 eller 2. Commandos 3 er så likt de forrige spillene (spesiellt 2ern), at det er mer som en ekspansjons pakke enn en oppfølger. Nei, jeg holder meg til Commandos 1 & 2, for tiden får man begge to for under prisen til Commandos 3. Endret 14. november 2003 av XDamage Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Hakke akkurat spilt 1 og 2 men jeg synes hvertfall det er et digg spill Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Høres ut som du ikke har spillt Commandos 1 eller 2. Jepp, sammenlignet med Commandos2 så stinker rett og slett 3'ern. Er fremdeles nesten i sjokk etter hvordan de lagde 3'ern.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Dette er ingen nyhetsnotis. Flytter tråden til "generell diskusjon". Lenke til kommentar
hs Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Personlig får jeg fnatt av å spille spill som Commandos 3 og Robin Hood. Man ligger og lusker i noen busker i håp om ikke å bli oppdaget. En liten feil og man må prøve det samme igjen. Slike spill er en tålmodighetstest jeg aldri har bestått. Når jeg prøvde Commandos 3 demoen, hadde jeg store problemer med å få folka til å gøre som jeg ville, noe som ytterligere forsterket irritasjonen. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Personlig får jeg fnatt av å spille spill som Commandos 3 og Robin Hood. Man ligger og lusker i noen busker i håp om ikke å bli oppdaget. En liten feil og man må prøve det samme igjen. Slike spill er en tålmodighetstest jeg aldri har bestått. Det er Commandos det Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Nå har jeg ikke prøvd Commandos 3 enda, men jeg likte både eneren og toeren veldig godt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå