Pop Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Da blir det PSB Image T6 i hus i løpet av et par dager. Dette burde jo matche bra med NAD forsterkeren min også, ihvertfall så lenge Grattis. T6 er helt ok saker det. Og vil bli enda bedre når du oppgraderer forsterkeren din. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 10. november 2015 Forfatter Del Skrevet 10. november 2015 Ja, tror det skal godt gjøres å få noe som er mye bedre på budsjettet jeg har. Forslag til oppgradering for forsterkeren senere (når et nytt budsjett er bygget opp)? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Ja, tror det skal godt gjøres å få noe som er mye bedre på budsjettet jeg har. Forslag til oppgradering for forsterkeren senere (når et nytt budsjett er bygget opp)? Jo mere kraft jo bedre. Og brukt gir deg mer innenfor budsjett. Så mye mer spesifikt enn det er det vel meningsløst å gå. Det er for mange momenter som bør spille inn. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 10. november 2015 Forfatter Del Skrevet 10. november 2015 Riktig. Får se hvordan NADen spiller på lag når jeg får de i hus. Om det blir en forsterker og bruke 304 som preamp, en større integrert NAD eller et annet merke får tiden vise Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Hva syns du om T6?De første ordentlige høyttalerne jeg kjøpte var T45, det er noen generasjoner siden og minstemann av de gulvstående. Var veldig fornøyd med de. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 19. november 2015 Forfatter Del Skrevet 19. november 2015 Veldig fornøyd så langt. Spiller veldig klart og presist, men er samtidig morsom å høre på. Eneste jeg merker er at de ikke spiller så mye bass på lavt volum. Skru opp noen hakk så hjelper det veldig. Føler de også var veldig lette å plassere, men kan jo hende jeg hadde flaks også. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Eneste jeg merker er at de ikke spiller så mye bass på lavt volum. Skru opp noen hakk så hjelper det veldig. Husker jeg syns det var sånn med T45 også. Måtte opp litt i volum for å få ordentlig fylde på lyden. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 19. november 2015 Forfatter Del Skrevet 19. november 2015 Fått inntrykk av at det er ganske vanlig med gulvhøyttalere. Ihvertfall de litt oppover i pris. Eltax høyttalerene jeg brukte tidligere trengte ikke mye volum før bassen kom igang, men dette var jo bare upresist og pløsete. Har testa litt mer analytisk en liten stund nå, og det er jo ikke akkurat mangel av bass, men heller det at bassen rett og slett høres så annerledes ut enn hva jeg har blitt vandt med. Alt i alt en meget god høyttaler nå som jeg har fått brukt dem i ganske mange timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå