AfterGlow Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Rykter sier selskapet jobber med en Cortana-basert dings som kan bli en øreplugg.RYKTE: Snart skal Microsoft trolig lansere en ny ha-på-dings du kan snakke med Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 ...Courtesy Cybus Industries. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Den perfekte julegaven til skravlekjerringer. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Det hadde vært kjekt om journalisten hadde tatt seg bryet meg å nevne hvordan dette er relevant for det norske markedet. Her har vi ikke Cortana på Windows, iOS, Android, eller Xbox ennå. Så hvorfor skulle vi bry oss om en øreplugg accessory? Lenke til kommentar
3irik Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Det hadde vært kjekt om journalisten hadde tatt seg bryet meg å nevne hvordan dette er relevant for det norske markedet. Her har vi ikke Cortana på Windows, iOS, Android, eller Xbox ennå. Så hvorfor skulle vi bry oss om en øreplugg accessory? ...fordi den også fungerer med apple og google sine løsninger? Eller fordi det er spennende teknologi? Hvorfor skal jeg bry meg om spaceX-programmet? Jeg kan jo ikke være med på det uansett! 2 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg har da Cortana på en av mine enheter... Selv om jeg ikke er komfortabel med å bruke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg