Hallowenman Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Jeg kan ikke høre noe når jeg er på Twitch. Videoen fungerer fint, men jeg får ikke lyd. Har blitt fortalt at Twitch bruker HTML5. Alt fungerte fint da jeg brukte IE11, men nå fungerer ikke IE11 på min PC og jeg bruker Edge i stedet. Det er i Edge at det ikke er lyd i HTML5. YouTube videoer fungerer fint. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Prøv Chrome. IE er noe dritt, Edge er ikke på langt nær godt nok enda. Lenke til kommentar
Hallowenman Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Bruker Chrome midlertidlig, men kommer til å bruke IE11 om jeg får det til å fungere igjen. Men er det ingen løsninger for Edge? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Er det noen grunn til at du velger å bruke IE? Det eneste IE duger til er MS sine egne tjenester, bortsett fra det er Chrome bedre på alle områder. Edge er fortsatt for nytt for min smak, og har også hatt problemer med denne og MS sine egne tjenester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå