Fotoskrulla Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Stein i sand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Ble tøft, nesten litt spooky dette bildet. Mulig det hadde blitt enda bedre med kutt rett under horisonten, men det tar vi på smakskontoen... mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Ble tøft, nesten litt spooky dette bildet. Mulig det hadde blitt enda bedre med kutt rett under horisonten, men det tar vi på smakskontoen... mvh Fredrik Ja, det har du rett i Fredrik! Jeg legger ut en v2 Takk for tips! Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Velger meg V2, meget fin dybde i bildet. mvh Ulv Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Velger meg V2, meget fin dybde i bildet. mvh Ulv Tusen takk Ulv! Hyggelig at du titter innom og kommenterer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Flotte bilder fra stranden. Fint lys og fine farger og en skarp og fin forgrunn . Jeg går også for v2 som med fin bruk av dybdeskarphet ble et meget severdig bilde . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Flotte bilder fra stranden. Fint lys og fine farger og en skarp og fin forgrunn . Jeg går også for v2 som med fin bruk av dybdeskarphet ble et meget severdig bilde . Mvh Alec God kveld Alec! Hyggelig at du titter innom og kommenterer Nå sitter jeg mutters alene på stua og tv'n er borte! Jeg tror mannen min har gitt den bort... Ja,ja..finner vel på noe. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg var litt inne på enda mer beskjæring for å få den mørke buen ut på øvre ramme, men det ødelegger hele bildet. Men det blir uansett V2 på meg. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. november 2015 Forfatter Del Skrevet 9. november 2015 Jeg var litt inne på enda mer beskjæring for å få den mørke buen ut på øvre ramme, men det ødelegger hele bildet. Men det blir uansett V2 på meg. Roar Jeg tenkte samme tanke som deg, og kom til samme konklusjon Takk takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg