Ulv Sandberg Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Joda, etterarbeidet gjør sitt til at den fremstår absolutt levende. Lurte på om du hadde brukt kjerringa eller kanskje innleid modell. Er vel ikke en kjent stil fra din side dette. men man vet jo aldri? Jeg forsøkte gra bakgrunn og syntes både bildet kom bedre til sin rett og at det ble mer behagelig for øyet enn det skarpe hvite. Roar Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Joda, etterarbeidet gjør sitt til at den fremstår absolutt levende. Lurte på om du hadde brukt kjerringa eller kanskje innleid modell. Er vel ikke en kjent stil fra din side dette. men man vet jo aldri? Jeg forsøkte gra bakgrunn og syntes både bildet kom bedre til sin rett og at det ble mer behagelig for øyet enn det skarpe hvite. Roar Takker så mye Roar...har faktisk ikke fått med meg at man kan bestemme bakgrunnsfarge når man legger ut bildet! Er for øvrig helt enig, grått kledde bildet bedre. mvh Ulv Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Jeg så dette på foto.no også, et bilde man husker. Meget bra synes jeg, og jeg synes på en måte at det trekker opp at det er en dukke. Henning Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Kult bilde! Jeg trodde seriøst det var en levende modell Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Takker og bukker for kommentarer Henning og Helene! mvh Ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg