Gå til innhold

Innkjøp av kamera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager at jeg ikke uttrykte meg så klart i mine tidligere poster, var litt full.

Poenget jeg ville få ut at for en førstegangskjøper er det bedre å legge mest penger i objektiver og heller kjøpe et rimelig hus og heller oppgradere huset senere siden de stort sett faller i verdi som Franske biler.

Til bruket som trådstarter oppgir vill a6000 og de andre speilløse falle gjennom, jeg mener ikke de kan være like gode eller bedre. Men til bruken han skal ha det til er det fortsatt ikke noe som er bedre en speilrefleks.(Sony A77II som jeg selv har kan vell kalles hybrid og kan brukes)

Han vill også ha et kamera som funker i kulde og da faller de speilløse gjennom.(grunnet høyt strømforbruk)

Klart til landskaps bilder hadde jeg i dag valgt Sony A7r2, men til det andre han skal bruke det til er det ikke det beste valget.

Problemet blir det samme som han vill ha en bil som er best til alt og det finnes ikke og kommer mest sannsynlig aldri til å finnes. Så man må ta til takke med et kompromiss, så spørmålet er hva er det minste kompromisset.

Jeg beklager til alle Canon fans men jeg mener fortsatt at Canon henger etter med kamera hus selv om de har størst utvalg i objektiver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...