Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fuckfriends med eks

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg og eksen vurderer og bli fuckfriends etter at det ble slutt. Hun mener at hun ikke i det stadiet hvor hun er klar for forhold/vil ikke ha forhold. Vi var sammen i nesten ett år. Vi hadde ikke noe vennskap før vi datet hverandre. Hun er ikke keen på å date andre og heller holder hun ikke på flere samtidig sier hun, når det forslaget kommer opp. Jeg nevnte sex-delen på kødd og det utviklet seg til å bli at hun sa seg enig at det noe hun kunne klart. Jeg spurte om det var generelt sex hun savnet eller med meg? og da sa hun såklart med meg. 

Hun vil jo egentlig i utgangspunktet at vi skulle være venner. Så da spurte hun meg hvorfor jeg kunne vurdere å ha sex og ikke være venner. Da sa jo jeg at det gikk på at hvis vi ble vant med å være venner så ville hun glemme hvordan det var, men med sex og intimitet blir det annerledes. Da er det jo følelser med sex og det var hun jo enig i. 

Hva bør jeg gjøre her? Det er åpenbart at jeg vil ha forhold og hun vil ikke. Hun vil ha meg som venn, men ikke jeg. Er fuckfriends en middelvei?

Anonymous poster hash: fbf27...520
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde ikke gjort det hadde jeg vært deg.

eksen gjorde det slutt med meg, hu sa det samme som deg at hun ikke var interessert i og date andre.

Jeg ville det samme som deg, ha ett forhold med henne, noe som viste seg tilslutt at henne aldri var interessert i.

Vi hadde sex (fuckfriends) og når vi var med hverandre føltes det ut for meg at vi kanskje kunne få til et forhold igjen (der ok jeg kraftig feil).

har vel brukt langt over 100-150k bare på henne (90 av dem er forbrukslån som jeg enda betaler), for da ble hun alltid blid og det føltes som om hun hadde følelser for meg (vet jeg var latterlig dum).

Uansett: da jeg mistet jobben,mistet vi kontakten pga jeg var jo nå blakk, hva trengte henne meg til da.

Tok bare 1-2 måneder før hun fant en ny type.

Lyst til og ta igjen på en eller annen måte, men prøver og legge det fra meg, men vanskelig med å få til det med en ny regning hver måned av lånet hun lurte meg til og ta (er jo min egen feil og som lot meg lure).

ble litt mye om meg selv her.

vil fraråde deg og ha noe med henne og gjøre, hun er helt sikkert ikke lik som eksen min (vet jo aldri). og håper er smartere enn meg når det gjelder slike ting.

Håper historien kom til nytte for deg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Friends with benefits, men ikke akkurat venner...?! Veldig forvirrende, vettu hva, nei. Slike "avtaler" ofte ender opp med at den ene eller den andre begynner å utvikle noe følelser for motsatte partner. Bli ferdig med det kapitlet og gå videre...

Lykke til.

Lenke til kommentar

har vel brukt langt over 100-150k bare på henne (90 av dem er forbrukslån som jeg enda betaler), for da ble hun alltid blid og det føltes som om hun hadde følelser for meg (vet jeg var latterlig dum).

Uansett: da jeg mistet jobben,mistet vi kontakten pga jeg var jo nå blakk, hva trengte henne meg til da.

Klassisk gold digger med andre ord, ikke rart hun var villig til å ha sex med deg da. Gold diggers tar rett og slett betalt for fitta si, hva skiller dem fra vanlige prostituerte?

Nei, fuckfriends er stort sett dumt med en eks-dame pga at den ene siden ofte har følelser og ikke den andre. Du vil bare få det enda vanskeligere når hu går videre.

Lenke til kommentar

Hei, 

Jeg og eksen vurderer og bli fuckfriends etter at det ble slutt. Hun mener at hun ikke i det stadiet hvor hun er klar for forhold/vil ikke ha forhold. Vi var sammen i nesten ett år. Vi hadde ikke noe vennskap før vi datet hverandre. Hun er ikke keen på å date andre og heller holder hun ikke på flere samtidig sier hun, når det forslaget kommer opp. Jeg nevnte sex-delen på kødd og det utviklet seg til å bli at hun sa seg enig at det noe hun kunne klart. Jeg spurte om det var generelt sex hun savnet eller med meg? og da sa hun såklart med meg. 

Hun vil jo egentlig i utgangspunktet at vi skulle være venner. Så da spurte hun meg hvorfor jeg kunne vurdere å ha sex og ikke være venner. Da sa jo jeg at det gikk på at hvis vi ble vant med å være venner så ville hun glemme hvordan det var, men med sex og intimitet blir det annerledes. Da er det jo følelser med sex og det var hun jo enig i. 

Hva bør jeg gjøre her? Det er åpenbart at jeg vil ha forhold og hun vil ikke. Hun vil ha meg som venn, men ikke jeg. Er fuckfriends en middelvei?

Anonymous poster hash: fbf27...520

Hadde det sånn med min eks. Vi ble fuckfriends etter at det ble slutt mellom oss. Jeg trodde at han ville ha meg tilbake. Jeg lurte meg selv til å tro at jeg var i et forhold (For vi gjorde jo saker og ting som man gjør i et forhold) . Det endte meg tårer. Han forlot meg tilslutt, og sa at han synes det er best at vi ikke har noe kontakt. Det var ganske vondt. Jeg vil ikke anbefale å ha et slikt forhold. Du sårer deg selv på sikt.

Lenke til kommentar

Jeg sier kjør på, så lenge du ikke har noen illusjoner av at det skal bli et forhold ut av det.

Og til typen over her, og andre menn forsåvidt, ALDRI ta opp et forbrukslån for å "bruke" på kjæresten. Det er det sykeste jeg har hørt! Jeg bruker penger på kjæresten min, men det er ikke mer enn blomster, flybilletter en gang eller to i året, restaurantregning(på rimelig prisa steder...) etc. Hvis hen forventer noe mer enn det er det bare å styre unna. 

Lenke til kommentar

Klassisk gold digger med andre ord, ikke rart hun var villig til å ha sex med deg da. Gold diggers tar rett og slett betalt for fitta si, hva skiller dem fra vanlige prostituerte?

Nei, fuckfriends er stort sett dumt med en eks-dame pga at den ene siden ofte har følelser og ikke den andre. Du vil bare få det enda vanskeligere når hu går videre.

Var ikke slik i starten (trodde jeg ihvertfall) hadde det bra fram til det ble slutt. og jeg var så dum og lot henne lure meg til ting jeg egentlig ikke ville. 

For meg er gold diggers det samme som prostituerte, dem får betalt på hver sin måte.

man lærer av sine feil.

Lenke til kommentar

Fuckfriends er vanskelig, for det er vondt og sårt når den andre part går videre. Det er nok ofte slik at en av partene kan fortsatt ha følelser. Spesiellt den som har blitt dumpet. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp

Altså, jeg hadde ikke klart det fordi at jeg hadde så sterke følelser for han når han gjorde det slutt å flyttet ut. Da hadde det blitt enda mer stressende for meg i sikkert enda lengre tid for å glemme han. 

Så personlig hadde ikke jeg gjort det, nettopp på grunn av forvirringer og følelser. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...