Lassern Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Kongsvinger Festning detalj Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Flott komponert bilde , med fint lys , fine farger og masse detaljer . Liker det. Bare synd med det lille takvinduet til høyre . Men det ødelegger bildet mer hvis det beskjæres bort . Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Flott komponert bilde , med fint lys , fine farger og masse detaljer . Liker det. Bare synd med det lille takvinduet til høyre . Men det ødelegger bildet mer hvis det beskjæres bort . Mvh Alec Takk for en hyggelig tilbakemelding, Alec. Ja, det vinduet er uheldig, men som du sier, går det ut over komposisjonen om det beskjæres. Da blir det eneste alternativet "kloner'n", men så ille er det ikke at jeg gidder gå på det. Jeg har litt blandede følelser for å klone bort større ting også. Liker at bildet kun har fått vanlig billedbehandling når motivet er så konkret som dette. Endret 7. november 2015 av Lassern Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Her tippa jeg faktisk Akershus festning før jeg så tittelen for jeg har noe liknende derfra. Dette utsnittet må jeg rett og slett ha oversett da jeg besøkte Kongsvinger festning sammen med Solør fotoklubb. Skyggen som liksom fremstår som et eget element i flata gjør bildet ekstra spennende. Fragmentet av takluke ute i høyre ramme ville jeg gjort et forsøk på å klone vegg grunnet plassering som gjør at den trekker ufortjent oppmerksomhet. Vet det er mulig da jeg har gjort liknende sjøl. Her fremstår ikke diagonal taksteinsrekke ut i krysset oppe til høyre som negativt da det er en del av et hele rundt hjørnet på både kort- og langside. Roar Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Stilig lek med lys og skygger. Henning Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Her tippa jeg faktisk Akershus festning før jeg så tittelen for jeg har noe liknende derfra. Dette utsnittet må jeg rett og slett ha oversett da jeg besøkte Kongsvinger festning sammen med Solør fotoklubb. Skyggen som liksom fremstår som et eget element i flata gjør bildet ekstra spennende. Fragmentet av takluke ute i høyre ramme ville jeg gjort et forsøk på å klone vegg grunnet plassering som gjør at den trekker ufortjent oppmerksomhet. Vet det er mulig da jeg har gjort liknende sjøl. Her fremstår ikke diagonal taksteinsrekke ut i krysset oppe til høyre som negativt da det er en del av et hele rundt hjørnet på både kort- og langside. Roar Tusen takk for hyggelig kommentar, Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Stilig lek med lys og skygger. Henning Tusen takk, Henning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg