flamethower1234 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Hei! Trenger en musikkapp noe ala Spotify der jeg kan høre sanger på mobilen uten nett på Appstore. Jeg betaler gjerne for appen hvis jeg slipper å betale Spotify 100kr pr mnd. Aner ikke om denne tråden er postet på feil sted elns. Stor takk på forhånd! Skrev denne tråden fort så det er sikkert noen skrivefeil der.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Hatt dårlig erfaring med spotify siden du ikke ønsker å bruke dem? Tidal(Wimp) og Apple music har jo offline modus som spotify, så det kan du jo vurdere. Apple music gir vel de 3 første mnd gratis også nå. Og dette er en app du allerede har installert på telefonen om den er oppdatert. Den heter "Musikk". Endret 7. november 2015 av Kron Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Neida, Spotify er konge det men som 15 åring ønsker jeg å spare så mye som mulig. Ser at en sang koster 12kr stemmer det? Endret 7. november 2015 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) du kan vel bruke den innebygde musikkspilleren i telefonen din? legge over musikk du har stjålet/kjøpt på nett, eller fra fysiske skiver du har hvis du har Apple, kan du kjøpe musikk på itunes som kommer automatisk på din telefon. eller bruke Apple Music en sang på Spotify 12kr? Spotify, Apple Music, Wimp, osv har mnd. betalinger slik at du får tilgang til hele biblioteket Endret 7. november 2015 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Autotube, men da må du tåle reklame i blant. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Hvis du abbonerer på Spotify (100,- mnd) trenger du ikke KJØPE musikken. Du streamer den. Hvis du ikke har datapakke på abbonementet ditt, lager du playlists eller lagrer musikk i spotify, og setter spillelistene i offline modus, så vil de lastes ned til telefonen din. Med mindre du endrer innstillinger, må du ha tilgang til wifi når du gjør dette (og dermed er det "gratis"). Tror du kan lagre opp til 3000 sanger i 30 dager, før du må bekrefte at du fortsatt abbonerer på Spotify. Ellers har du Google Play Music, Deezer, Apple Music, Wimp, Tidal. I don't know. Har brukt Spotify siden man kunne betale, og er egentlig veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Neida, Spotify er konge det men som 15 åring ønsker jeg å spare så mye som mulig. Ser at en sang koster 12kr stemmer det? Du trenger ikke betale noe utover de 99,- du betaler i måneden. Og 99,- for tilgang til det biblioteket Spotify tilbyr er småpenger i mitt hode Bare sørg for å koble deg opp mot WIFI når du synkroniserer spillelistene dine offline, så slipper du å buke opp mobildata kvoten din i samme slengen. Endret 7. november 2015 av Mala Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Bruker Poweramp til Android, og Winamp til Windows. Veit ikkje kva som fins til iOS. Så kan du kjøpe album og sanger på skikkelig vis. Endret 6. desember 2015 av sevs Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2015 Kjøper bare Spotify premium Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Oi, var ikkje meininga å vekke til live ein gammal tråd. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Om du lyttar litt til musikk og gjerne vil finne litt nytt, så er nok Spotify rimelegare enn det meste der ute. 99,- kroner for eit så stort bibliotek er særs lite, sjølv for ein 15-åring. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 MixRadio er gratis,funker offline også. Du får ikke velge musikken helt selv da, du legger inn noen favoritter også lager appen en spilleliste til deg. Det er ikke så verst, den treffer ganske bra. Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå