billythekid Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 alså hvis jeg har forstått det rett så er V1.0 den gamle "Store" versjonen uten de knappene under displayet. hva er da forskjell på V2.0 og V3.0 de ser jo helt like ut? feks: http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php...id=9407&id=4697 og http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=3241 takk for svar .. Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Var ikke v1 også forskjellige v1.0 og v1.1? Endret 14. november 2003 av billythekid Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 du har rett ang v1 tror v2 er den som ser ut som v1, men som ikke har bevegelig hjul v3 er den med knappene over hjulet... mener dette stemmer, men er ikke 100% sikker. er jo selvfølgelig også andre forskjeller mellom dem som at v3 har et bedre lyd prosesserings kort (eller noe sånn), ellers er det jo også de åpenbare forskjellene som lagringskapasitet Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 du har rett ang v1 tror v2 er den som ser ut som v1, men som ikke har bevegelig hjul v3 er den med knappene over hjulet... mener dette stemmer, men er ikke 100% sikker. er jo selvfølgelig også andre forskjeller mellom dem som at v3 har et bedre lyd prosesserings kort (eller noe sånn), ellers er det jo også de åpenbare forskjellene som lagringskapasitet ja jeg tror du har rett. men hvis du ser på de to linkene jeg har satt opp så er det jo bilde av to spillere med knapper under displayet men den ene spilleren blir kalt V2 mens den andre V3, dette som fikk meg til å begynne å lure.. ingen som er sikkre på sin sak? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) ingen som er sikkre på sin sak? Jo, du kan jo ta en titt her. Endret 16. november 2003 av scirocco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå