TheNarsissist Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Hei, proffersorern min har lagd en opsjonsoppgave jeg virkelig ikke får til, og det irriterer meg. Han viser til at en måte å løse den på er å bruke formelen: Aksjeprisen er 721.11 og Bid for innløsningskursen 720 15 Januar 2016 er 25.20. Siden innløsningskursen IKKE er lik aksjeprisen har jeg funnet ut at det er bedre å bruke Corrado og Millers: Det jeg ikke forstår er tidsperspektivet. Informasjonen jeg har oppgitt er for januar 2016, og jeg skal finne vollaiteten for oktober 2015. Ville ikke det omvendte vært mer logisk? Hadde det vært omvendt skulle jeg vel satt 275/365 for tid, men forstår virkelig ikke dette. Endret 6. november 2015 av TheNarsissist Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Ingen som kan komme med noen tanker eller hint? Evt kan oppklare det å finne volatilitet i oktober 2015 basert på informasjon januar 2016. Burde jo vært omvendt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå