Kimius Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 har noen få spm som trenger respons. skal nemlig kjøpe inn vannkjøling. *grin* jeg må vite følgende: 1. hva, unntagen vann, trenger jeg til vannkjøling? er AC53101 fra microplex nødvendig? 2. er der medfølgende ledning til tacho-pulser til AC53021? 3. kan jeg bruke elektriker-strips til å feste kuriyama slanger? håper på raske svar. på forhånd takk. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) 1. 10%frostvæske 2. Har ikkje peiling 3. Sikkert ikkje. Til tygon går det. Vil uansett anbefale å kjøpe tygon da kuriyamaslangane skal vere skamdårlige. Endret 14. november 2003 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 ok, så da er ikke acfluid nødvendig. når det gjelder slangene, så har ikke microplex tygon i 3/8ID. derfor kuriyama. er de egentlig så elendig som folk sier? vil helst unngå noe å ha elendig i maskinen... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 (endret) oops! dobbelpost(****** ta telenor adsl). Endret 14. november 2003 av Kimius Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) ok, så da er ikke acfluid nødvendig. når det gjelder slangene, så har ikke microplex tygon i 3/8ID. derfor kuriyama. er de egentlig så elendig som folk sier? vil helst unngå noe å ha elendig i maskinen... Har du clas ohlson i nærheten har dem ok slanger..Som er mye billigere og.. Disse tåler og bensin,så kvaliteten er god nok til vann/frostveske Disse kan bøyes ganske mye uten at den knekker og.. Dette er slangen jeg bruker,8mm(innvendig) TaZ Endret 15. november 2003 av taz Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Tror du det går å dra ned på TESS og kjøpe slanger og klemmer der? "slanger til ditt behov" er jo slagordet deres! Vil silikon slangene deres være noe på linje med Tygon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå