Gå til innhold

Call of duty black ops 3, PC port


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forhåndsbestilte det på G2A.com for ca 320kr og kan bekrefte at det er noen ytelse problemer i MP.

Stort sett kjører det helt ok, men i noen maps så oppstår det fps drops og input lagg av og til, betaen virket mer stabil.

Det største problemet jeg ser med spillet er at det er få maps som er bra. Man føler at de er altfor store iforhold til antall spillere, man løper og løper og ser sjeldent fienden til tross for full server. Jeg ble fort lei av de, men det er et par maps som er mindre og ok å spille på. Votemap er også helt ubrukelig, da det er alltid de samme mapsa som blir valgt om og om igjen, mens noen maps blir nesten aldri valgt. Har spilt siden release og ikke en eneste gang har nuketown kommet opp, selvom det står på steam at jeg har det. Det skulle liksom være for alle som har forhåndsbestilt det som de skrøt så mye av!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

spilte litt i går og angrer bittert på kjøpet. Som med de 2-3 siste COD jeg har kjøpt forsåvidt. Tenkte det ville være fett med en enkel hjernedød shooter igjen, men spillet er rett og slett skikkelig balle.

 

- dårlig optimalisert

- veldig variabel grafikk, bra noen steder helt håpløst andre.

- syyyykt dårlig lyd

- gameplay går for sakte i forholdhold til det at liksom skal være fast paced.

- movement føles klunky (wallrun etc)

Lenke til kommentar

spilte litt i går og angrer bittert på kjøpet. Som med de 2-3 siste COD jeg har kjøpt forsåvidt. Tenkte det ville være fett med en enkel hjernedød shooter igjen, men spillet er rett og slett skikkelig balle.

 

- dårlig optimalisert

- veldig variabel grafikk, bra noen steder helt håpløst andre.

- syyyykt dårlig lyd

- gameplay går for sakte i forholdhold til det at liksom skal være fast paced.

- movement føles klunky (wallrun etc)

 

Det virker som om det flyter rimelig bra for noen, og dass for andre. Grunnen kan være mye forskjellig. Drivere, dårlig hardware, dårlig cpu etc...

 

Hvis et spill skalerer veldig bra med cpu og gpu, så ville jeg sagt at det er bra optimalisert. Takk gud for at man ikkje kan spille med alt på ultra med et "dårlig" skjermkort, fordi da hadde det vært ræva grafikk :p Ikkj at grafikken er så sinnsykt bra uansett da

Lenke til kommentar

Vel... Spillet skalerer utrolig bra med hardware. Lå ca 100fps med stock 3-way Titan X med 4k oppløsning og alt på max. 98-99% gpuload. Overklokket til 1400mhz, og BOOM! 140+fps  :green:

 

Spillet ER bra optimalisert  :thumbs:

 

Dårlig hardware ødelegger spillopplevelsen  :fun:

 

Så man må ha skjermkort for 30K ++ for å drive spill @ 4K med såpass god fps da (tenker da om man skulle hatt en 144 Hz 4K skjerm f.eks). Vi ser vel ikke slik ytelse med singel GPU før Volta kommer sikkert. Dyr moro, det er sikkert :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...