Gå til innhold

Endelig er warcraft traileren her :)

Koven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er veldig skeptisk.. Og denne traileren bekrefter vel bare skepsisen for min del. Tviler ikke på at man kan lage en god film ut av Warcraftuniverset osv.. Men denne kombinasjonen av skuespillere + bøttevis med CGI har aldri fungert syntes jeg og denne filmen ser ikke ut til å forandre på det..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har sett traileren, men er ikke akkurat overbevist. Jeg skjøne ikke engang hva plottet er etter å ha sett traileren. Er jo bare mennesker og orker i kamp mot hverandre, med sterkt fokus på at ingen av dem er slemme. Håper de blir nødt til å slå seg sammen mot Burning Crusade, men tviler. Da blir det jo fort en happy ending med mennesker og orker i allianse, men det blir jo feil. Og hva med de andre rasene? Dukker de opp? Troll, alver, dverger osv?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jeg ser at aftenposten peker på at det er få kvinnelige helter i Warcraft the beginning.

http://www.aftenposten.no/kultur/Warcraft-Bunnsolid-action-197922b.html

Men de ønsker vel en film-serie og det vel ikke utenkelig t de f.eks sparer Windrunner søstrene (Alleria og Sylvanas) til en annen film?

Selvom handlingen om dem er lagt før i tid enn filmen the beginning. Det er vel få alver generelt i Warcraft the beginning, så de kan få mer fokus i en annen film?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...