Ridd Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Hei! Lang historie kort: solgte konsollen siden vennene min spiller csgo og tenkte jeg skulle joine dem istedet for å sitte alene. Det er lenge siden jeg var oppdatert på hardwarefronten og trenger litt hjelp til å sette sammen en PC. Etter hva jeg ser strekker ikke 8000 helt til en pc med et bra gpu, ...? sååå, bør jeg gå for corporal, eller presse budsjettet mitt helt ut? Isåfall hvilke komponenter ville dere valgt? Blir i hovedsak csgo, som sagt, sc2 og kanskje litt bf4 nå først og fremst. Takk:) Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Multicom Tycho i522S Gaming PCIntel Core i5-6600K, 8GB, 1TB Harddisk, GeForce GTX 960 2GB, 600W, Uten operativsystem6. gen. Intel Core i5-prosessor (Skylake) 8GB DDR4 RAM 2133MHz GeForce GTX 960 Kult kabinett med grønt lys Kanskje 250 GB SSD samsung 850 evo eventuelt coolermaster 212 evo, kanskje du bør kjøpe GTX 970 brukt eller vente med skjermkort til du får mere penger? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Forslag fra NetOnNet med OS: Lenke til kommentar
Ridd Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Forslag fra NetOnNet med OS: Capture.PNG Ah, takk begge to. Hvordan er det sapphire-kortet kontra f.eks 690 eller 960? Lenke til kommentar
Ridd Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Jeg har forresten windows, mus, tastatur og skjerm. Så kan heller bruke penger på andre ting:) Endret 6. november 2015 av Ridd Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 R9 380 er litt bedre enn GTX 960. Hvis du har OS, så kan du spare pengene, gå for overklokkbar CPU eller gå for bedre GPU. 1 Lenke til kommentar
Ridd Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Oki Beklager at jeg spør som jeg har vett til, men hva ville du valgt av overklokkbar cpu eller bedre gpu på den maskina du satte opp? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg ville nok ha valgt overklokkbar CPU, siden skjermkortet er godt nok til de spillene du planlegger å spille mest. 1 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Her er oppsett med overklokkbar CPU: Denne pakken har et bedre hovedkort med mulighet for å kjøre crossfire i fremtiden. Da må du imidlertid ha en kraftigere strømforsyning. 1 Lenke til kommentar
Ridd Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Her er oppsett med overklokkbar CPU: Capture.PNG Denne pakken har et bedre hovedkort med mulighet for å kjøre crossfire i fremtiden. Da må du imidlertid ha en kraftigere strømforsyning. Utmerket! tusen takk for svar. regner med å bestille i løpet av uka som kommer. Tar gjerne imot flere tips og råd om du/dere skulle komme på noe;) Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Du kan vurdere å legge litt mer penger i PSU, hvis denne pakken kommer på lager igjen https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/oppgraderingspakker/kabinettogstromforsyning/fractaldesign-core2500750w/210660.11104/ Da er du klar for fremtidig crossfire med det samme. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå