magneto Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hei, jeg har ikek fordypet meg så i dette HK'et siden jeg ikke har manual. Men hva er Fast Track greien? Den søker etter disk på fasttrack port i oppstarten. Setter pris på hjelpen. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 SATA/RAID kontrolleren? Lenke til kommentar
magneto Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Ah. Har ikke hørt navnet fastTrack jeg. Sorry! Tempraturen min ble også forandret en del nå. Abit BH7 (som jeg hadde før) var jo kjent for feil temp, den viste stort sett 30-35* men nå viser ASUS kortet 18* i denne stund. Bruker Hmonitor. BOIS viser det samme ca. Må bare si at jeg er veldig fornøyd da. (håper bare det er riktig da) Kjenner jeg på blokka så er den forsåvitt iskald iforhold til fingeren. *grin* Ble litt redd når jeg skulle ta CPU blokka av BH7en. Jeg dro litt hardt og da føk også hele CPU'en med opp. AS5 henger veldig godt! Håper jeg ikek har ødelagt socketen. Endret 14. november 2003 av magneto Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Ja, har dette hovedkortet. Det er SATA/RAID kontrolleren. Og som Asus hovedkort pleier... Viser dette også veldig feil CPU temperatur. Hvis du bruker MBM5, kan du ta på 5 grader CPU compensation (plusser på 5 grader). Da får du mer eller mindre rett temperatur. Men det vil selvfølgelig bli en feilmargin på noen grader. Endret 14. november 2003 av ComputerBoy Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hardu luftkjøling hørtes begge feil ut iallefall den på 18 grader, har målt 15 grader feil på asuskort Lenke til kommentar
magneto Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Hardu luftkjøling hørtes begge feil ut iallefall den på 18 grader, har målt 15 grader feil på asuskort Nei, jeg har vannkjøling, men synes 18* var litt vel lite. Kan det være ca 25* da? Blir litt forvirra av bios'en. RAM divider kan jeg velge mellom 266 og 333. Dette er velegentlig bare andre anavn for 1:1 og 4:5 er det ikke? Det blir bare litt feil når jeg har overklokket. Ja står Auto også. På 800 cpu'er står det 400 og 500 da eller? Endret 15. november 2003 av magneto Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Det høres jo med en gang rettere ut, ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå