tjalla Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Får jo kjøpt vhs-filmer til 35 kr støkket på rema. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Har berre 21, men for det meste musikk DVD, gidde ikkje å kjøpe film.. Trur eg lar vere å sei korfor.... Er en stund siden sist jeg kjøpte DVD, men har vel rundt 20 filmer jeg også. Tror jeg lar vær å si hvorfor jeg ikke har så mange jeg også... Men har bare én konsert-DVD. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Har ca 200 VHS filmer som jeg selger billig. Filmene er pent brukt og har alle en nypris på 150-200. Selger dem for ca 145-150,- pr stk. Førstemann til mølla. OBS: Kjøp 101 filmer og betal bare for 100. Jeg spanderer den billigste!!!!! Kun seriøse henvendelser!!!! Og bruktmarkedet finner du her. Og hvis du tror at du får solgt vhs filmer for 140-150 kr stk. lykke til. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Namm.. da får jeg vel om noen dager 3 nye dvd'er i hylla. Denna gangen blei det: Raging Bull - 20th Anniversary (2 Discs) Straw Dogs (1971) - Uncut The Doors - 30 Years Commemorative Edition Scum Boondock Saints Blei to til Endret 5. mai 2004 av tjalla Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Har ca 200 VHS filmer som jeg selger billig. Filmene er pent brukt og har alle en nypris på 150-200. Selger dem for ca 145-150,- pr stk. Førstemann til mølla. OBS: Kjøp 101 filmer og betal bare for 100. Jeg spanderer den billigste!!!!! Kun seriøse henvendelser!!!! Og bruktmarkedet finner du her. Og hvis du tror at du får solgt vhs filmer for 140-150 kr stk. lykke til. Hehe, ja, det er nok forferdelig høy pris. De hadde muligens en sånn nypris for lange stunder siden. Sjeldent jeg kjøper DVD-er for over 120 jeg, da, for eksempel, og de er nye. Nå har jeg veldig liten peiling, men 25-30 kr pr. stk. går vel an... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 det er ikke kvantitet, men kvalitet jeg har nemlig AC/DC live at donington, og Led Zeppelin - The Song Remains the Same... har noen andre og, men de to er verdt 100 politiskolen eller goonies dvd'er... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 AC/DC live at donington er en knall konsert Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 AC/DC live at donington er en knall konsert Damn straight Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 3stk: Star Wars Episode 2 Foo Fighters - Everywhere But Home Metallica - Cunning Stunts ellers har mamma og pappa noen, men jeg vet ikke hvilke.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Nå har jeg veldig liten peiling, men 25-30 kr pr. stk. går vel an... Burde vel egentlig gå enda lavere ettersom prisene på VHS ligger på rundt 30 ved kjøp av 10 stykker ved spaceworld. Og disse er brukte i tillegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Nå har jeg veldig liten peiling, men 25-30 kr pr. stk. går vel an... Burde vel egentlig gå enda lavere ettersom prisene på VHS ligger på rundt 30 ved kjøp av 10 stykker ved spaceworld. Og disse er brukte i tillegg. Neida. Som en ihuga VHS-fantast synes jeg at 25 spenn er en grei pris. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Nå har jeg veldig liten peiling, men 25-30 kr pr. stk. går vel an... Burde vel egentlig gå enda lavere ettersom prisene på VHS ligger på rundt 30 ved kjøp av 10 stykker ved spaceworld. Og disse er brukte i tillegg. Jepp, jeg har liten peiling. VHS er over og ut for min del... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Har vært over og ut for meg de siste 5-6 årene. De eneste titlene som jeg har sett på vhs de siste årene er leiefilm. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Har ca 200 VHS filmer som jeg selger billig. Filmene er pent brukt og har alle en nypris på 150-200. Selger dem for ca 145-150,- pr stk. Førstemann til mølla. OBS: Kjøp 101 filmer og betal bare for 100. Jeg spanderer den billigste!!!!! Kun seriøse henvendelser!!!! Til info. Min salgsannonse var kun en liten spøk. Jeg er klar over at jeg filmene antageligvis må på søppeldynga hvis jeg skal bli kvitt dem. Ihvertfall når en del av dem er litt B-filmer fra 80-tallet. Men det er litt vemodig når man har brukt mye tid og penger på å bygge seg opp en flott samling av VHS, og så forsvinner formatet. Lurer på om det samme kan skje med Dvd om noen år? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Har ca 200 VHS filmer som jeg selger billig. Filmene er pent brukt og har alle en nypris på 150-200. Selger dem for ca 145-150,- pr stk. Førstemann til mølla. OBS: Kjøp 101 filmer og betal bare for 100. Jeg spanderer den billigste!!!!! Kun seriøse henvendelser!!!! Til info. Min salgsannonse var kun en liten spøk. Jeg er klar over at jeg filmene antageligvis må på søppeldynga hvis jeg skal bli kvitt dem. Ihvertfall når en del av dem er litt B-filmer fra 80-tallet. Men det er litt vemodig når man har brukt mye tid og penger på å bygge seg opp en flott samling av VHS, og så forsvinner formatet. Lurer på om det samme kan skje med Dvd om noen år? Jeg vil ha dem! Care to make a list? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har 1 Men jeg gleder mef til jeg skal til DK igjen, besøke tanta mi og kjæresten hennes... Han har vel en 2-3000 og hjemmekino til ett par millioner ... Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 jeg har 22 DVD'er der 6 stk er musikk DVD'er de er: Dark Tranquillity - Damage done Disturbed - M.O.L. AC/DC - live @ donington Music as a weapon II - med disturbed, chevelle, taproot, unloco Red hot chili peppers - live @ slane Rage Aganist the machine - live in mexico city bare bra musikk DVD'er, men mangler Metallica (kommer en i posten snart ) Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 har 15 dvd'er, men renger med å kjøpe 2-4 dvd'er i månden fra nå av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå