Manx Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Da nærmer det seg slutten av året og på tide å gjøre opp slutt status for i år. Kan jo hende det dukker opp en film eller fem i løpet av de tre siste dagene, men har jo ikke så mye å si for totalen. Per i dag så ender jeg på 1949 og faktisk ikke rundet 2000 som jeg trodde, kan ha noe med kjøp av leilighet osv, men da har jeg noe å strekke meg mot i løpet av neste år Tror faktisk jeg slapp unna med rundt 200 +- filmer i år hvor HD DVD står for 182 stk så langt. Jeg tror faktisk jeg tippet at jeg skulle ha 180 HD DVDer i utgangen av året, ikke mye galt den gjettingen der Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg får vel gjøre som ManX og ta en opptelling. Ved inngangen av 2006 hadde jeg 150 filmer. Ved utgangen av samme år lå vel tallet nærmere 400. I år, etter julen, og med et par filmer ventende på meg i posten som jeg inkluderer ender tallet på rundt 560 filmer. Målet før året var å ikke kjøpe mer enn 100 filmer. Det har jeg altså ikke klart, men det siste året har det faktisk blitt mange flere serier enn forventet. Neste år rekner jeg med at jeg kommer til å gå inn for å skaffe meg en del HD DVD og få meg en skikkelig HD DVD-spiller. Vet ikke hvilken spiller du har Manx? Er vel Toshiba som cruiser alene på topp? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Neste år rekner jeg med at jeg kommer til å gå inn for å skaffe meg en del HD DVD og få meg en skikkelig HD DVD-spiller. Vet ikke hvilken spiller du har Manx? Er vel Toshiba som cruiser alene på topp? Jeg har en HD-XE1 som jeg er meget fornøyd med. Er vel ikke så mange merker der ute nei er vel Toshiba og HD DVD drevet til 360 som har kommet ut, i hvertfall her på haugen. HD-E1(var det ikke det den het) og HD-XE1 er vel nå blitt erstattet med HD-EP30 og HD-EP35, men de to første finnes vel helt sikker her og der... Lenke til kommentar
whom Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Når det gjelder andre lagringsmedium; HD-DVD, Blu-ray og slikt, så kommer jeg til å laste ned de filmene jeg allerede har kjøpt. Og med god samvittighet? Andres synspunkt? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Når det gjelder andre lagringsmedium; HD-DVD, Blu-ray og slikt, så kommer jeg til å laste ned de filmene jeg allerede har kjøpt. Og med god samvittighet?Andres synspunkt? Ja hold det der utenfor denne tråden... Endret 26. desember 2007 av Manx Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Da nærmer det seg slutten av året og på tide å gjøre opp slutt status for i år.... Min samling er pr. idag på 750 enheter, noe som er mer enn forventet ut ifra spådommen Deathie fanget i tråden Hvor mange DVD-er har dere i utgangen av 2007?, det er vel snart på tide at en tar å bumper den. Endret 27. desember 2007 av Bruckiania Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Der var det vel kanskje også jeg skrev 180 HD DVDer når jeg tenker meg om, gå og ta en titt... Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg og broren min har kommet oppe i 416 DVD-er etter julen. Hvor det er 5-6 samlebokser. Men i morra åpner kjøpesenteret og da skal gavekort bli brukt opp ! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har ca 350 titler i hylla i øyeblikket, men nå som jeg har fått meg både kredittkort og sonefri spiller, skal man ikke se bort ifra at antallet stiger drastisk det kommende året. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Tøft å se at det er ganske mange som begynner å få ganske store og fine samlinger! Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 127 spillefilmer, 10 sesonger Friends, sesong 1 av 24, sesong1 av My Name is Earl, Ses1 av The Shield og Band of Brothers samt endel musikk-DVDer Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har visst bare 145 dvds, men en del serier også. Har dog 23 Blurays (alle kjøpt i år) Er 2 dvds til på vei i posten, men ellers ser det dårligt ut Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 339 DVD-er, 25 Blu-Ray og 2 HD-DVD per dags dato. Innen utgangen av 2008 satser jeg på 420+ DVD-er, 75+ Blu-Ray og HD-DVD skal egentlig stige så lite som mulig. Men noen til blir det jo, de får jo noen eksklusive filmer de og som er verdt å ha. Blant annet må jeg kjøpte The Bourne Ultimatum snart. Men alt avhenger egentlig av økonomi og prisnivå, spesielt på HD-filmene. For øyeblikket er det litt for dyrt til å kjøpe for mye for en student som meg, dog har jeg fått meg 27 HD-filmer siden jeg fikk Blu-Ray-spiller i sommer og HD-DVD litt senere. Så en økning på 50 HD-filmer er kanskje litt lite. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg har typ 250 DVDer og 3 Blu-ray filmer. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg tok en liten opptelling nå for ikke lenge siden og havnet på 62 spillefilmer.. Rimelig pinglete samling i forhold til mange av dere.... Lenke til kommentar
Badering Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Enda mer pinglete; Jeg har 20 filmer. Vel og merke startet jeg å kjøpe filmer i år, og den store filminteressen kom først i den siste halvdelen av 2007. Satser på å kjøpe en del filmer neste år, skaffe de viktigste filmene so to say. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Omtrent 127 dvd filmer, hvorav 90 er fra bokklubben. 9 samlebokser og 4 tv-serie sesonger Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Sitter på ca. 250 DVD-er. De fleste er kjøpt inn for flere år siden. Mistet appetitten da konkurransen med VHS dabbet av og kvaliten ikke lenger føltes særlig bra. I hvertfall ikke sammenliknet med kino. Nå er det Blu-ray for alle pengene her. Har til nå 59 stk. og alltid noen i posten. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 har mista helt tellinga, dvd profiler sier 570, men har alt for mange dvdr og HD DVDr liggende, er nok godt over 600 nå og som vanlig er en stor del av dem tv serier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå