Gå til innhold

Hvor mange DVD-filmer har du?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøper i utlandet og hjemlandet :dribble:

8036937[/snapback]

 

Hva annet har man å velge mellom da? Andre planeter? :p

8038906[/snapback]

 

Pleier ikke du å kjøpe fra Mars, billig og marsboerne setter verdien på pakken under 200. Bare synd den kommer med kometer :hmm: . Har fremdeles et stort hul i hagen etter sist :hrm:

Endret av Cry
Lenke til kommentar

I dag har jeg tatt på meg storjobben som jeg vet har ligget å ventet på meg i et par uker nå. Oppgaven oppstod ettersom at jeg gikk over til Mac og at da DVDProfiler ikke er verdens beste løsning lenger. Jeg har gått over til noe meget vakrere, nemlig Delicious Libary. Dette er nå programmet som holder styr på samtlige av mine dvd-filmer. Herlig brukergrensesnitt og fantastisk brukervennlighet (dog ikke på samtlige norske, svenske og danske utgivelser).

 

Kommet fram til at jeg nå ligger på rundt 410 enheter, som da inkl. 1 boks = 1 enhet. Grunnen til at jeg ikke vet eksakt tall er at fruen har lånt et par, samtidig som et par kompiser sitter på noen.

 

Det eneste negative er at Delicious Libary ikke har en online-funksjon. Forhåpentligvis er dette noe den vil få i fremtiden, for programmet som det er nå, er rett og slett nydelig.

Lenke til kommentar
I dag har jeg tatt på meg storjobben som jeg vet har ligget å ventet på meg i et par uker nå. Oppgaven oppstod ettersom at jeg gikk over til Mac og at da DVDProfiler ikke er verdens beste løsning lenger. Jeg har gått over til noe meget vakrere, nemlig Delicious Libary. Dette er nå programmet som holder styr på samtlige av mine dvd-filmer. Herlig brukergrensesnitt og fantastisk brukervennlighet (dog ikke på samtlige norske, svenske og danske utgivelser).

 

Kommet fram til at jeg nå ligger på rundt 410 enheter, som da inkl. 1 boks = 1 enhet. Grunnen til at jeg ikke vet eksakt tall er at fruen har lånt et par, samtidig som et par kompiser sitter på noen.

 

Det eneste negative er at Delicious Libary ikke har en online-funksjon. Forhåpentligvis er dette noe den vil få i fremtiden, for programmet som det er nå, er rett og slett nydelig.

8040424[/snapback]

 

Funker dette i XP?

Lenke til kommentar
Neppe. Er noke ene og alene bygget til mac og deres OS. Men fyren burde vel absolutt tenke på å tenke på Windows, men jeg er redd han holder seg for god for dette. Programmet er vertfall sånn som jeg ser det, nydelig på alle måter.

8050887[/snapback]

 

Syntes det så nydelig ut jeg og.

Synd at det ikke finnes til Windows :(

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd Vista. Jeg er skuffa. Rett og slett. Og du trenger jo sykt med minne for å drive det? Det er jo som alt annet Microsoft lager, fullt av tull og fanteri. MacBooken min har enda ikke måttet omstarte uten at jeg selv har planlagt det. Men den debatten skal vi vel ikke ta her.

 

For å gli meg inn på topic igjen så har jeg faktisk 415 filmer nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...