MaxiNam Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Nøyaktig 20stk Tok litt vel lant tid å telle dem men... Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 119 stk. Telte de for hånd... Lenke til kommentar
twentyfour Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Rundt 50 stk her.. Kommer inn nye hele tiden Lenke til kommentar
Juden Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 rundt 80. Kjøper i utlandet og hjemlandet Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Kjøper i utlandet og hjemlandet 8036937[/snapback] Hva annet har man å velge mellom da? Andre planeter? Lenke til kommentar
MaxiNam Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Kjøper i utlandet og hjemlandet 8036937[/snapback] Hva annet har man å velge mellom da? Andre planeter? 8038906[/snapback] Pleier ikke du å kjøpe fra Mars, billig og marsboerne setter verdien på pakken under 200. Bare synd den kommer med kometer . Har fremdeles et stort hul i hagen etter sist Endret 27. februar 2007 av Cry Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 I dag har jeg tatt på meg storjobben som jeg vet har ligget å ventet på meg i et par uker nå. Oppgaven oppstod ettersom at jeg gikk over til Mac og at da DVDProfiler ikke er verdens beste løsning lenger. Jeg har gått over til noe meget vakrere, nemlig Delicious Libary. Dette er nå programmet som holder styr på samtlige av mine dvd-filmer. Herlig brukergrensesnitt og fantastisk brukervennlighet (dog ikke på samtlige norske, svenske og danske utgivelser). Kommet fram til at jeg nå ligger på rundt 410 enheter, som da inkl. 1 boks = 1 enhet. Grunnen til at jeg ikke vet eksakt tall er at fruen har lånt et par, samtidig som et par kompiser sitter på noen. Det eneste negative er at Delicious Libary ikke har en online-funksjon. Forhåpentligvis er dette noe den vil få i fremtiden, for programmet som det er nå, er rett og slett nydelig. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 I dag har jeg tatt på meg storjobben som jeg vet har ligget å ventet på meg i et par uker nå. Oppgaven oppstod ettersom at jeg gikk over til Mac og at da DVDProfiler ikke er verdens beste løsning lenger. Jeg har gått over til noe meget vakrere, nemlig Delicious Libary. Dette er nå programmet som holder styr på samtlige av mine dvd-filmer. Herlig brukergrensesnitt og fantastisk brukervennlighet (dog ikke på samtlige norske, svenske og danske utgivelser). Kommet fram til at jeg nå ligger på rundt 410 enheter, som da inkl. 1 boks = 1 enhet. Grunnen til at jeg ikke vet eksakt tall er at fruen har lånt et par, samtidig som et par kompiser sitter på noen. Det eneste negative er at Delicious Libary ikke har en online-funksjon. Forhåpentligvis er dette noe den vil få i fremtiden, for programmet som det er nå, er rett og slett nydelig. 8040424[/snapback] Funker dette i XP? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Neppe. Er noke ene og alene bygget til mac og deres OS. Men fyren burde vel absolutt tenke på å tenke på Windows, men jeg er redd han holder seg for god for dette. Programmet er vertfall sånn som jeg ser det, nydelig på alle måter. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Neppe. Er noke ene og alene bygget til mac og deres OS. Men fyren burde vel absolutt tenke på å tenke på Windows, men jeg er redd han holder seg for god for dette. Programmet er vertfall sånn som jeg ser det, nydelig på alle måter. 8050887[/snapback] Syntes det så nydelig ut jeg og. Synd at det ikke finnes til Windows Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det er nok best for både deg at du bare switcher til Mac da Fantastisk mye mer deilig enn Windows-crapet. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det er nok best for både deg at du bare switcher til Mac da Fantastisk mye mer deilig enn Windows-crapet. 8051904[/snapback] Hehe... Blir nok ikke det nei. Får vista snart nå så da kan dere se langt etter at jeg blir en ny mac bruker. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Får vista snart nå så da kan dere se langt etter at jeg blir en ny mac bruker. 8055316[/snapback] Skal vi vedde? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Får vista snart nå så da kan dere se langt etter at jeg blir en ny mac bruker. 8055316[/snapback] Skal vi vedde? 8055361[/snapback] Jepp! Kommer aldri til å gå over til mac, har alltid vært tilfreds med windows og kommer helt sikkert til å være tilfreds med det i framtiden. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har prøvd Vista. Jeg er skuffa. Rett og slett. Og du trenger jo sykt med minne for å drive det? Det er jo som alt annet Microsoft lager, fullt av tull og fanteri. MacBooken min har enda ikke måttet omstarte uten at jeg selv har planlagt det. Men den debatten skal vi vel ikke ta her. For å gli meg inn på topic igjen så har jeg faktisk 415 filmer nå! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har kjøpt nye siden sist og har nå 13 DVDer og 1 samleboks (4 DVDer) Lenke til kommentar
torslo Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 ca 200stk, meir nøyaktig tall kommer Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Mac er som analsex; greit en gang i blant og kult å skryte av, men langt ifra den beste opplevelsen på lang sikt. Jeg tror jeg bestiller en strekkodeleser snart, orker ikke legge inn filmene på nytt for hånd. Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Har nøyaktig 13 dvd filmer... ikke den store samlern med andre ord.... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Alltid kjekt med en schlager. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå