Gå til innhold

Hvor mange DVD-filmer har du?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Har selv passert 1800 i det siste men det tallet stemmer ikke helt siden jeg ikke har plukket ut en del av de filmene som jeg har kjøpt/bestilt på HD DVD og som skal vekk...

7902172[/snapback]

Som skal vekk? Hva mener du?

7902550[/snapback]

 

Jeg melder meg i så fall frivillig til å ta over noen av filmene :mrgreen:

 

Samlingen min har steget betraktelig i det siste, og jeg kjøper ikke mye film for tiden. Har fått en del promodisker fra Kulturo, men de er litt kjipe med tanke på at de ikke kommer i cover.

Lenke til kommentar
Har selv passert 1800 i det siste men det tallet stemmer ikke helt siden jeg ikke har plukket ut en del av de filmene som jeg har kjøpt/bestilt på HD DVD og som skal vekk...

7902172[/snapback]

Som skal vekk? Hva mener du?

7902550[/snapback]

 

 

Det er noen av filmene som jeg ikke ser noe grunn for å ha to utgaver av, er vel bare Batman Begins, Goodfellas og kanskje The Sting jeg kommer til å beholde av de jeg har kjøpt på HD DVD til nå. Har også Mission impossible 1-3, Apollo 13 og Enter the Dragon på vei, Bullitt og The Getaway (1972) er forhåndsbestilt og meste parten skal bort sammen med Clerks 2 og Beerfest som også skal kjøpes på HD DVD. Så i første omgang så skal det bort en 20-25 filmer tenker jeg :)

 

PM er en fin ting :whistle:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har 96 filmer nå :w00t:

Nærmer seg 100...

 

Jeg lurer på en ting.

Hvilke programmer bruker dere for å holde orden på filmene deres?

Jeg har brukt DVD-profiler tidligere, men gikk bort fra dette fordi på en del av filmene ble det lagt inn feil informasjon og jeg fikk ikke til å endre dette.

Så jeg installerte AllMyMovies og ble ganske fornøyd med det fram til nå...

 

Begynner å bli lei av å legge inn filmene manuelt og ønsker derfor å finne et nytt program. Blir kanskje så jeg går tilbake til DVDProfiler men skal prøve å finne et annet program først. Programmet bør også ha en funksjon så jeg kan legge ut listen på internett.

 

Viktig å vise folk samlingen sin vettu! :tease:

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke lage noe selv i access eller lignende, du må skrive inn manuelt, men kjøper du 70 filmer hver dag da?

 

Det positive er at da kan du bare lage egne spørringer sånn at du får infoen DU vil ha

8009411[/snapback]

 

Jo da sant det...

Men hvis jeg skal lage en ny en nå må jeg legge inn 96 filmer :ermm:

 

Det kan ta sin tid... :)

Lenke til kommentar
Har 96 filmer nå :w00t:

Nærmer seg 100...

 

Jeg lurer på en ting.

Hvilke programmer bruker dere for å holde orden på filmene deres?

Jeg har brukt DVD-profiler tidligere, men gikk bort fra dette fordi på en del av filmene ble det lagt inn feil informasjon og jeg fikk ikke til å endre dette.

Så jeg installerte AllMyMovies og ble ganske fornøyd med det fram til nå...

 

Begynner å bli lei av å legge inn filmene manuelt og ønsker derfor å finne et nytt program. Blir kanskje så jeg går tilbake til DVDProfiler men skal prøve å finne et annet program først. Programmet bør også ha en funksjon så jeg kan legge ut listen på internett.

 

Viktig å vise folk samlingen sin vettu! :tease:

8007663[/snapback]

 

Hvilken problemer hadde du med DVD profiler? Det er en del her som har brukt det i mange år som aldri har hatt noen problmer, meg inkludert. Legge inn filmer manuelt, hvorfor det kan jo bruke strekkodeleser :thumbup:

 

Kanskje jeg skulle starte en DVD Profiler tråd :hmm:

 

Litt on topic også, jeg har under 1800 filmer igjen :w00t: , 1797 for å være helt eksakt...

Lenke til kommentar
Har 96 filmer nå :w00t:

Nærmer seg 100...

 

Jeg lurer på en ting.

Hvilke programmer bruker dere for å holde orden på filmene deres?

Jeg har brukt DVD-profiler tidligere, men gikk bort fra dette fordi på en del av filmene ble det lagt inn feil informasjon og jeg fikk ikke til å endre dette.

Så jeg installerte AllMyMovies og ble ganske fornøyd med det fram til nå...

 

Begynner å bli lei av å legge inn filmene manuelt og ønsker derfor å finne et nytt program. Blir kanskje så jeg går tilbake til DVDProfiler men skal prøve å finne et annet program først. Programmet bør også ha en funksjon så jeg kan legge ut listen på internett.

 

Viktig å vise folk samlingen sin vettu! :tease:

8007663[/snapback]

 

Hvilken problemer hadde du med DVD profiler? Det er en del her som har brukt det i mange år som aldri har hatt noen problmer, meg inkludert. Legge inn filmer manuelt, hvorfor det kan jo bruke strekkodeleser :thumbup:

 

Kanskje jeg skulle starte en DVD Profiler tråd :hmm:

 

Litt on topic også, jeg har under 1800 filmer igjen :w00t: , 1797 for å være helt eksakt...

8010189[/snapback]

 

 

Jo da...

Det fungerer greit det. Kanskje det er bare jeg som ikke har utforsket det helt ut enda.

 

Hadde vært supert med en DVD Profiler tråd ja... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...