butare Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Har en ca 250 stykker. Alle som er kjøpt i Norge er foreløpig nedpakket så jeg vet ikke det eksakte antallet. Litt OT så kjøpte jeg forøvrig denne før jul. Satser på at den er full før jeg reiser hjem om 2 år. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) 160 + et uvisst antall som er lånt bort. de er borte.. hadde det ikke vært for piratkopiering, hadde jeg sikkert hatt 100 til, men "hvis" holder jo ikke her Endret 16. januar 2007 av toro2 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 159 etter at stipendet sjangla seg noe usikkert inn på konto på fredag. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 da har jeg passert 400 i følge dvdprofiler selv om ca. 140 er serier, man burde kunne dele den opp i serier og filmer i stede for at det er sammen. http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Gunfreak Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Har registrert 203 på DVDProfiler men har flere som enda ikke er scannet (Utlånte filmer osv). Og som dere ser nedover lista har jeg tatt meg friheten til å registrere noen filmer som tilhører familiemedlemmer... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Har rundet 50 nå og er på totalt 53 ifølge Intervocative. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 har nok et par hundre dvd'er vil jeg tro Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Har ikke flere enn ca 40, men ser ikke på det som så veldig dårlig med tanke på at jeg ikke hadde noen for 2 mnd siden 7247339[/snapback] Har nå over 100, så hvis det fortsetter i denne farten kommer jeg til å ende opp med veldig mange filmer og utrolig lite penger. Lenke til kommentar
Mbang Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 i overkant av 100 tenker jeg. regner med å runde 200 før sommern.. Lenke til kommentar
hekkon Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/hawkon Har 198, men trådløse i leiren blokkerer portene jeg trenger for og oppdatere. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Et spørsmål: Hvis dere mot all formodning skulle laste ned en dvd-fil (kun av hjemmelaget / lovlig art selvfølgelig) på 4.7 GB, brenner den ut, printer ut cover o.l., legger dere den da til i Intervocative? Jeg får ikke den samme feelingen av det, så jeg gjør det ikke. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) dimilies,nei. Filmen er grei å se på på tv'en, lerret etc. Men ser bare eller virker bare jalla ut da man ser den sammen med kjøpefilmer i stativet eller hylla. Endret 29. januar 2007 av espennyh Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 dimilies,nei. Filmen er grei å se på på tv'en, lerret etc. Men ser bare eller virker bare jalla ut da man ser den sammen med kjøpefilmer i stativet eller hylla. 7822786[/snapback] Takk. Ble litt bekymret etter posten et par hakk over. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Etter å ha skaffet skikkelig hjemmekino er det lett å blakke seg på dvd'er Har en filserver med masse filmer på, men ser så si aldri på dem.. Finner en kjøpt lovlig dvd i hylla, og den oppgraderes hele tiden. Fra 10 dvd'er til 100 gikk på null komme niks etter hjemmekinoen var oppe Deretter bare fortsetter det.... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Et spørsmål: Hvis dere mot all formodning skulle laste ned en dvd-fil (kun av hjemmelaget / lovlig art selvfølgelig) på 4.7 GB, brenner den ut, printer ut cover o.l., legger dere den da til i Intervocative? Jeg får ikke den samme feelingen av det, så jeg gjør det ikke. 7822763[/snapback] Nei, det man måtte ha av nedlastede utgaver, tittekopier osv legges ikke inn i Profiler. Et av de største problemene for de som redigerer/kvalitets-sjekker Profiler er alle nautene som legger inn "egne" utgaver, finner på UPC-koden, og oppdaterer databasen. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Har vel rundt 350 tror jeg.. Har ikke tella gjennom på lang tid.. men hylla er nesten full... Dette er forresten uten samlepakker der jeg har f.eks Dødelig Våpen, Matrix, Steve Macqueen filmer etc etc.. Skal prøve å lage profil nå og.. Genial og enkel måte å holde orden på¨ Lenke til kommentar
Njål Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 I følge Profiler er nå 2000 passert. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Har selv passert 1800 i det siste men det tallet stemmer ikke helt siden jeg ikke har plukket ut en del av de filmene som jeg har kjøpt/bestilt på HD DVD og som skal vekk... Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har ikke så mange dvd`er, kanskje rundt 70-80. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå