Gå til innhold

Hvor mange DVD-filmer har du?

Manx

Anbefalte innlegg

Underholdende er den, det er jeg enig i, men slik du formulerte deg først passer ikke filmen under noen av kriteriene. Om du dog forandrer kriteriene dine, er det ingen vits å argumentere mot deg. :whistle:

Uansett: Profileren viser 199 nå. Lurer på hvilken film jeg skal runde 200-tallet med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom akkurat til 99 stykk når eg ikkje talde meg musikkfilmar, seriar og liknande. Den neste blir A Beautiful Mind og\eller The Terminal då begge er på vei.

6766695[/snapback]

Er vel oppe i rundt 70 jeg nå, men det er kun godt utvalgte filmer. A Beautiful Mind er en veldig flott film. Husker når jeg først så den, ble nesten bli forelsket i Jennifer Connelly. Hun spiller et så flott menneske i den filmen. Historien er virkelig også. :thumbup:

Lenke til kommentar

Requiem kan vel sammenlignes med veldig lite, men har du sett Pi, vet du i allefall at du kan forvente deg en veldig spesiell og original film.

Requiem for a Dream er den perfekte film for alle som har tenkt på å prøve dop. Se den filmen, så kommer du aldri til å røre en eneste pille...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Underholdende er den, det er jeg enig i, men slik du formulerte deg først passer ikke filmen under noen av kriteriene. Om du dog forandrer kriteriene dine, er det ingen vits å argumentere mot deg. :whistle:

Uansett: Profileren viser 199 nå. Lurer på hvilken film jeg skal runde 200-tallet med.

6766621[/snapback]

Er jo egentlig ikke så viktig, kan jo hende at du vil fjerne noen filmer etterhvert også og da er jo ikke den filmen nr. to mer.

Mine 00 filmer:

100: Beast Cop.

200: Underworld.

300: Friday The 13th, Part VII: The New Blood.

400: Murder at 1600.

500: Tai Chi Boxer.

600: The Simpsons: The Complete Third Season.

700: The Final Countdown.

800: Rumble in the Bronx.

900: The Shield: The Complete Second Season.

1000: The Hole.

1100: The Howling.

1200: Wolf Creek.

1300: Wheels on Meals.

1400: Shallow Hal.

1500: The Sopranos: Sesong 5.

1600: Life Stinks.

Som du ser rein og sjær tilfeldighet og hvis jeg skulle finne på å kvitte meg med en av film så vill jo alle nr. blitt noe nytt :)

Det eneste som er synd er at nr. 666 var Resident Evil

:devil::devil::devil:

Lenke til kommentar

6766621[/snapback]

Er jo egentlig ikke så viktig, kan jo hende at du vil fjerne noen filmer etterhvert også og da er jo ikke den filmen nr. to mer.

Mine 00 filmer:

100: Beast Cop.

200: Underworld.

300: Friday The 13th, Part VII: The New Blood.

400: Murder at 1600.

500: Tai Chi Boxer.

600: The Simpsons: The Complete Third Season.

700: The Final Countdown.

800: Rumble in the Bronx.

900: The Shield: The Complete Second Season.

1000: The Hole.

1100: The Howling.

1200: Wolf Creek.

1300: Wheels on Meals.

1400: Shallow Hal.

1500: The Sopranos: Sesong 5.

1600: Life Stinks.

Som du ser rein og sjær tilfeldighet og hvis jeg skulle finne på å kvitte meg med en av film så vill jo alle nr. blitt noe nytt :)

Det eneste som er synd er at nr. 666 var Resident Evil

:devil::devil::devil:

6843628[/snapback]

Ehh, har du over 1600 (DVD-)filmer??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...