Manx Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Problemet er jo at ting blir så fryktlig mye mer tilgjengelig over nettet, sliter litt med det der selv. Selvbeherskelse er en fin bil... 6205453[/snapback] Har iikke mamma sagt du ikke skal leke med fremmede ord? Kjenner til det, hver gang jeg har passert et nytt 100-tall tenker jeg "Njål! Nå må du f@enmeg skjerpe deg!", men det hjelper ikke nevneverdig. 6205695[/snapback] Kan jo skrive ordet men vet ikke hva det betyr :!: Jeg prøvde meg for et tre fire år siden med å sette en grense på bare fem filmer i månden, virket i en del månder, fire eller fem hvis jeg ikke husker helt feil. Tror jeg bare kjøpte 80 filmer det året, det var tider det Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Du har altså tenkt "Njål! Nå må du f@enmeg skjerpe deg!" 17 ganger? Allikevel ingen bedring? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Enig med crs. Jeg tenker heller motsatt. Synes jeg ligger alt for langt etter. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Du har altså tenkt "Njål! Nå må du f@enmeg skjerpe deg!" 17 ganger? Allikevel ingen bedring? 6205732[/snapback] Neh, det var vel på rundt 1200 DVD'er jeg begynte å tenke det. Men ikke så mye bedring, nei (det går en måned i ny og ne, så dukker det plutselig opp flere pakker hver dag igjen). Enig med crs. Jeg tenker heller motsatt. Synes jeg ligger alt for langt etter. Det er jo en aldri så liten forskjell i det antallet _crs_ eller jeg har, og det du har. Hvorfor skjerpe seg? Pffft. Plassproblemer etter hvert (ville selvfølgelig hjelpe å kvitte seg med de 500+ laserdisc'ene som tar opp et par kubikkmeter, i hvert fall de som finnes i klart bedre DVD-utgaver). Det finnes annet(!) å bruke pengene på(!). Registrerer innimellom at jeg har kjøpt filmer jeg egentlig regner meg som "ferdig" med, og neppe kommer til å se om igjen, med mindre besøkende insisterer. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Fanken så fett å ha deg som venn da, med tanke på samlingen. Njåls venn: "Skal vi stikke ned på videosjappa og leie en film eller Njål?" Njål: "No need. Har flere filmer i mitt lille himmelrike! Mer enn nok å velge fra her!" Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Kjøp DVD, se film, bruk pengene på det du har lyst når du har dem, lev livet. I morgen kan du være dau. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Det er faktisk flere av dere som har mer utgaver enn en videosjappe. Der jeg jobbet før hadde vi rundt 5000 disker. Noen filmer hadde vi 20-30 disker av, det vil si at mangfoldet i noen av forumbrukernes samlinger overgår en gjennomsnittlig videosjappe sin. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Kjøp DVD, se film, bruk pengene på det du har lyst når du har dem, lev livet. I morgen kan du være dau. 6206583[/snapback] Godt det er flere som tenker sånn... Lenke til kommentar
underground Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Problemet er jo at ting blir så fryktlig mye mer tilgjengelig over nettet, sliter litt med det der selv. Selvbeherskelse er en fin bil... 6205453[/snapback] Har iikke mamma sagt du ikke skal leke med fremmede ord? Kjenner til det, hver gang jeg har passert et nytt 100-tall tenker jeg "Njål! Nå må du f@enmeg skjerpe deg!", men det hjelper ikke nevneverdig. 6205695[/snapback] Kan jo skrive ordet men vet ikke hva det betyr :!: Jeg prøvde meg for et tre fire år siden med å sette en grense på bare fem filmer i månden, virket i en del månder, fire eller fem hvis jeg ikke husker helt feil. Tror jeg bare kjøpte 80 filmer det året, det var tider det 6205727[/snapback] Fy faen jeg har brukt 7 år på å samle 114 dvd filmer og jeg syns jeg har endel. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Har nå ca. 350 dvd'r. Liker veldig godt å se en film eller to, og har ikke noen planer om å slutte å kjøpe filmer. Faktisk er film, og hjemmekino utstyr den beste investeringen jeg noen gang har gjort! Drømmen er å skaffe alle de virkelig gode filmene her i verden... Har nylig oppgradert hjemmekino'en min, og dette gjør filmopplevelsen hjemme mange hakk bedre Film er gøy! Lenke til kommentar
betrayer Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 har 468 ifølge -> http://kilen.info/dvd/ er vel en 10 stk på vei i posten, så håper å runde 500 i løpet av kort tid. Burde vel nesten ha en liten fest da Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) betrayer, hva er skriptet til dvd samlingen din? Skulle gjerne ha hatt en lignende EDIT: Har vel ca. 200 dvd'er nå! Endret 30. mai 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
betrayer Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 betrayer, hva er skriptet til dvd samlingen din? Skulle gjerne ha hatt en lignende EDIT: Har vel ca. 200 dvd'er nå! 6211000[/snapback] lasta ned scriptet her http://www.tfintzel.de/dvdprofiler/ offisiel tråd på intervocative siden det bygger på dvdprofiler http://www.intervocative.com/Forums.aspx?t...ic&topicID=6404 Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Har vel rundt 200 dvd'er, og ca 150 av de er kjøpt i løpet av siste året. Skjønner ikke helt de som har opp mot 1000 dvd'er; finnes det virkelig så mange gode filmer som er verdt å eie? Skjønner jeg har en del igjen å lære! Listen min ligner faktisk ganske mye på Top 250 movies as voted by our users Endret 31. mai 2006 av Jør2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Har vel rundt 200 dvd'er, og ca 150 av de er kjøpt i løpet av siste året. Skjønner ikke helt de som har opp mot 1000 dvd'er; finnes det virkelig så mange gode filmer som er verdt å eie? Skjønner jeg har en del igjen å lære! Listen min ligner faktisk ganske mye på Top 250 movies as voted by our users 6213532[/snapback] Om det finnes 1000 filmer som er verdt å eie? Selvsagt! Det finnes titusener. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Har oppdatert første posten, kanskje vi slipper mer warez prat Edit: Skal sies at det er noen sider det var prat om warez, men jeg satt å leste et par av de andre filmrelaterte postene, og fant ut at jeg kunne like godt gjøre det... Endret 31. mai 2006 av Manx Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Om det finnes 1000 filmer som er verdt å eie? Selvsagt! Det finnes titusener. 6213662[/snapback] titusener var vel å ta i litt Har selv 350 filmer, og det er fortsatt mange gode filmer der ute som er verdt å ha. Men samtidig så er det færre av dem nå, enn det var da jeg kun hadde noen og hundre filmer. Endret 31. mai 2006 av Menkromsen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Med dagens kjøp så spratt jeg over 1500 filmer 1502 for å være litt nøyaktig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Gratulerer. I den sammenheng så dedikerer jeg en tagline til deg: Still the man, any questions? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå