Gå til innhold

Hvor mange DVD-filmer har du?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slik du har kjøpt filmer i deg siste Manx, tar du det der igjen på et blunk. ;)

5884910[/snapback]

Det hører jeg du sier, _crs_ må stoppe å kjøpe film i 2-3 år hvis jeg skal ha kjangs til å ta han igjen, noe jeg tviler på kommer til å skje :)

Lenke til kommentar

Ganske nøyaktig 150 filmer!

Nå skal det sies at jeg ikke kjøpte en eneste dvd mellom 2003-2005, men nå bor jeg langt fra nærmeste videoutleie, og jobber en plass vi selger filmer, så kjøper mange i løpet av en måned. Har også fått en lei tendens til å kjøpe masse elendige tittler siden de er det eneste jeg ikke har sett!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
DVD-Profiler sier 155, men antall filmer er vel 165 eller noe sånt (over 200 hvis man regner med 50-boksen, men hvem gjør det?).

5236877[/snapback]

212. Dårlig råd gjør at jeg ikke har kjøpt på 2 måneder (2 unntak: James Dean-pakken og Criterion Collection av Armageddon). Lønn snart, vi satser på stor bestilling fra PlayX/Play.com.

Lenke til kommentar
Lønn snart, vi satser på stor bestilling fra PlayX/Play.com.

6157686[/snapback]

OT: Hvor jobber du?

--

Tror jeg sitter med 55 filmer, hvis Tarantino-boksen gjelder som 4, og Tv-serier som èn. Har dårlig råd for tiden, for penger går til å spare til USA-turen til sommeren. Bare en måned igjen nå. :fun:

Lenke til kommentar
Tror jeg sitter med 55 filmer, hvis Tarantino-boksen gjelder som 4,

6158363[/snapback]

Noe den ikke gjør. :whistle:

6158732[/snapback]

Tja, interessant spørsmål (vel, egentlig ikke, men for meg er det det). Jeg kjøpte Cube-boxset, men beholdt ikke pappesken de individuelle DVDene kom i. Da blir det vel 3 filmer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...