Dorian Gray Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Så den Hulk-boksen på platekompaniet i dag til 99,50. Er filmen såpass bra at den er verdt å kjøpe? 5536581[/snapback] Dette har jeg og noen venner diskutert, og vi kom frem til at det ikke var verdt 100kr. Filmen er utrolig kjedelig, og coveret gjør ikke opp. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Enig med SteffyBoy, filmen er dårlig og "kassa" ser utrolig barnslig ut Lenke til kommentar
avhør Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 har som ca 23orginale DvD´er Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Så den Hulk-boksen på platekompaniet i dag til 99,50. Er filmen såpass bra at den er verdt å kjøpe? 5536581[/snapback] Dette har jeg og noen venner diskutert, og vi kom frem til at det ikke var verdt 100kr. Filmen er utrolig kjedelig, og coveret gjør ikke opp. 5536845[/snapback] Filmen er ikke så dårlig, men lyden er enda bedre. Kjøpte forresten filmen bare pga boksen. Det var ikke snakk om noe annet da den var satt til 100 kroner. Endret 1. februar 2006 av Deathie Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Artig den, men det er ikke i nærheten av Sandlers beste filmer. Så dog at Wipeout hadde Gigli i samlingen sin. 5534739[/snapback] Ikke noe jeg er veldig stolt over... Men la oss si at jeg fikk den veldig billig. Du må gjerne komme og se på samlingen min, soom en gjenytelse kan du få lov til å sette filmene i alfabetisk rekkefølge Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Såpass ja? Fair deal. Hehe. Dog litt kjipt om du bor i Finnmark og det blir et par kilometer å reise for å alfabetisere DVD'ene dine. Kjøpte også 50 First Dates, billig jeg også vel og merke. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Såpass ja? Fair deal. Hehe. Dog litt kjipt om du bor i Finnmark og det blir et par kilometer å reise for å alfabetisere DVD'ene dine. Kjøpte også 50 First Dates, billig jeg også vel og merke. 5537124[/snapback] Blir nok litt langt uansett, Deathie... men er du noen gang i Drammensområdet, må du gjerne si ifra. Lenke til kommentar
underground Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Så den Hulk-boksen på platekompaniet i dag til 99,50. Er filmen såpass bra at den er verdt å kjøpe? 5536581[/snapback] Filmen var ganske artig syns jeg. Betalte 56 kr for den på cdon i sommer. Så den var verdt pengene. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Såpass ja? Fair deal. Hehe. Dog litt kjipt om du bor i Finnmark og det blir et par kilometer å reise for å alfabetisere DVD'ene dine. Kjøpte også 50 First Dates, billig jeg også vel og merke. 5537124[/snapback] Blir nok litt langt uansett, Deathie... men er du noen gang i Drammensområdet, må du gjerne si ifra. 5537138[/snapback] It's a Date! Kontakter deg jeg altså, om jeg er i området. Men for å være litt on-topic. Økte samlingen min med 3 filmer i dag. I følge Profiler har jeg da 147 filmer, men har en del bokser, så antall filmer ligger nok litt høyere. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Enig med SteffyBoy, filmen er dårlig og "kassa" ser utrolig barnslig ut 5537044[/snapback] Boksen ser barnslig ut? Eeh, vi snakker jo om en film basert på en klassisk tegneserie da! Synes boksen absolutt er verd å skaffe. Filmen synes jeg er kul, jeg, og boksen er fin (det inni er også litt kult å ha). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Tegneserie og barnslig er to forskjellige ting. Hvordan Hulken ser ut i tegneserien: Hvordan esken ser ut: Det er helt klart at esken er mye barnsligere enn tegneserien; den ser jo utrolig billig ut. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hadde man satt tegneseriebildet på coveret, så hadde det jo nesten blitt litt kult Lenke til kommentar
underground Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Tegneserie og barnslig er to forskjellige ting.Hvordan Hulken ser ut i tegneserien: Hvordan esken ser ut: Det er helt klart at esken er mye barnsligere enn tegneserien; den ser jo utrolig billig ut. 5538167[/snapback] Greit nok at coveret ser billig ut da, men om du skulle velge mellom å kjøpe boksen til 56 kr eller vanlig cover som alikevel er inni til 129kr så er det vel ingen tvil? Endret 2. februar 2006 av underground Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Greit nok at coveret ser billig ut da, men om du skulle velge mellom å kjøpe boksen til 56 kr eller vanlig cover som alikevel er inni til 129kr så er det vel ingen tvil? 5539620[/snapback] Nope, ingen tvil; jeg bruker pengene mine på noe annet. Evt kjøpt og kastet boksen. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det var et veldig hat du skulle ha overfor denne boksen Steffy. Synes den passer bra på toppen av samlingen min(den er nemlig like stor som en murstein, og det er heller ingen skrift på siden av den, derfor må den bli stående der). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg hater filmen, fordi jeg var stor fan av Hulken i tegneserieform, og boksen synes jeg bare var stygg (hvorfor står forklart lengre oppe). Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Jeg hater filmen, fordi jeg var stor fan av Hulken i tegneserieform, og boksen synes jeg bare var stygg (hvorfor står forklart lengre oppe). 5539829[/snapback] Whatever. Tror jeg må se denne hats filmen jeg og da. Endret 2. februar 2006 av Fez Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det beste jeg kan si om The Hulk er at man får se Lou Ferrignos (stramme) underarm i ca 3 sekunder. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Det beste jeg kan si om The Hulk er at man får se Lou Ferrignos (stramme) underarm i ca 3 sekunder. 5540011[/snapback] Det var jo også et fetish å ha Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det beste jeg kan si om The Hulk er at man får se Lou Ferrignos (stramme) underarm i ca 3 sekunder. 5540011[/snapback] Det var jo også et fetish å ha 5540157[/snapback] Altså, Lou Ferrigno > All. Hvordan kan man slå en grønnmalt bodybuilder med potteklipp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå