xanth0s Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Legger ved noen oppdaterte bilder av min samling. Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 5532663[/snapback] Pent Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Legger ved noen oppdaterte bilder av min samling.Bilde 3 5532663[/snapback] Bilde tre var jo et vakkert syn Før se om jeg klarer å ta bilde av resten av haugen senere i dag... Edit: Resten av haugen. Bilde 1&2: tv-serier, 3: toppen av skapet, filmer som pleide å ligge på toppen av tv-seriene og 4: filmer som har kommet sist og skal sees før de legges på toppen av tv-seriene der det ligger to stabbler alt Konkluskjon: Trenger mer plass :!: Endret 1. februar 2006 av Manx Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Hvor mye skal dere ha for en 1-timers rundtursvisning med "bare se - ikke røre" prinsippet? Jeg lover jeg skal oppføre meg pent. Var BTW en meget pen samling Wipeout. Endret 1. februar 2006 av Deathie Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Blir en kort men severdig tur da, og du kan godt få lov til å røre for da kan du jo tørke støv i samme slengen :!: Lenke til kommentar
snjosokk Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Legger ved noen oppdaterte bilder av min samling. Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 5532663[/snapback] hehe....50 first dates ja...tidig film Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Artig den, men det er ikke i nærheten av Sandlers beste filmer. Så dog at Wipeout hadde Gigli i samlingen sin. Lenke til kommentar
chris Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg har ikke så mange da, men de pent utvalgt, har vel ca 50 stk. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Huff huff huff, min samling blir bare mindre og mindre sammenlignet med det meste som postes her. Uansett, her er nå min samling... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Ikke så gale det der Metallic. Får se om jeg får fisket noen bilder av min samling etterhvert også. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Ikke så gale det der Metallic. 5535087[/snapback] Ja, jeg trodde da nesten det jeg også, før alle sammen kom og posta deres gigasamlingenr her! Trodde liksom det var en 4-5 stykker som satt her med svære samlinger, men det viser seg jo at det er mange! Uansett er jeg jo litt småstolt over mine prestasjoner, dog jeg enda ikke er fordnøyd (nå handler det jo egentlig ikke om å skaffe mest filmer, men om å skaffe BEST filmer - Og få best mulig pris for dem ). Men kom med din samling også, er mest ivrig på å se hvordan folk har satt opp samlingene sine. Noen har dem liggende fint i egne hyller, mens andre har dem litt mer... hulter til bulter. Lenke til kommentar
snjosokk Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 halve sjarmen med ei dvd-samlinga er jo å visa ho fram, det er jo så steikjande dekorativt MeTa][iC, fin samling du har, ser du har the godfather trilogy, robocop, beverly hills cop osv.. ser ut som du lykkast med å skaffa best filmar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Hmm samlinga mi ser liten ut.. Har akkurat 100 utgivelser. Vhs-teipene mine står hos en kamerat, ettersom det ikke er en vhs spiller i huset for øyeblikket (usannsynelig at det skal dukke opp en med det første for den saks skyld). Endret 1. februar 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
underground Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Mine filmer. Mangler 10 stk der siden jeg ikke har fått de enda. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 En DVD-samling er en DVD-samling uansett størrelse, så synes folk skal være stolte uansett. Artig å se flere bilder i tråden også. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Burde nesten starte en egen bildetråd for dvdsamlinger nå Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 En DVD-samling er en DVD-samling uansett størrelse, så synes folk skal være stolte uansett. Artig å se flere bilder i tråden også. 5536067[/snapback] Så sant som det kan sies. Alle har jo begynt et sted, og noen prioriterer annerledes enn andre. Ifølge dama, så feilprioriterer jeg ganske ofte underground: tøff Hulk boks du har. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Så den Hulk-boksen på platekompaniet i dag til 99,50. Er filmen såpass bra at den er verdt å kjøpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Egentlig ikke, men boksen er jo kul å ha i samlinga da! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 min samling, den ene er ikke en dvd da men, men bare har den der til jeg får den på Extended :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå