Deathie Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Dere er noen rare skruer. For meg er halve gleden å komme hjem å legge de nye filmene i samlingen, for å se at collectionen vokser. Virker som om dere bare kjøper filmer, for å kjøpe dem, for så å slenge dem under sengen når dere kommer hjem. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Dere er noen rare skruer. For meg er halve gleden å komme hjem å legge de nye filmene i samlingen, for å se at collectionen vokser. Virker som om dere bare kjøper filmer, for å kjøpe dem, for så å slenge dem under sengen når dere kommer hjem. 5527854[/snapback] Når du "bare" har 150 filmer så er ikke plassen et problem, når du runder 1000++ så begynner det å bli trangt. Nå for tiden så har jeg 5x2,5 meter hyller og 2x 2 meter som er smekk fulle. Og alle filmer som står i hyllene er alfabetisk sortert resten ligger i den rekkefølgen de har blitt sett etter at jeg har kjøpt dem. Og de som ikke står i hyller ligger sånn at det er mulig å finne en film på ca. 10 sekunder hvis jeg vil, her skal det ikke film under sengen der ingen ser dem og ikke finner en dritt... Endret 31. januar 2006 av Manx Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Takk for et oppmuntrende svar Manx! Hvis ikke har noe imot det, kunne vel kanskje du også tatt noen bilder av samlingen din? Artig å se slikt synes jeg, da jeg har noe å strekke meg etter. Føler jeg nærmer meg 1000-grensen snart ja. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Dette er sånn ca. 60% av samlingen... Det tar MYE plass. Edit: Bildet er tatt med w800i så ikke klag over kvaliteten på bildet... Endret 31. januar 2006 av Manx Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 B-E-A-UTIFUL! Som jeg elsker slike samlinger! Dette veier omtrent opp for en over middels pen dame. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Meget pent, Manx. Kanskje det mest off topic spørsmålet noen sinne, men jeg bare lurer på om bøkene som ligger under "Ringenes Herre" kanskje kan være Frode Øverlis samlede verker? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Dette er sånn ca. 60% av samlingen... Det tar MYE plass. Det ser nesten ut som hyllene skal til å tippe framover. En god stabel DVD'er kan faktisk bli ganske tung har jeg merket... B-E-A-UTIFUL! Som jeg elsker slike samlinger! Dette veier omtrent opp for en over middels pen dame. Hehehe du er DVD-ofil du Deathie. Jeg skal testamentere samlingen min til deg, så i tilfelle jeg stryker med da vet jeg den blir verdsatt av en ekte entusiast. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Det er det mest rørende noen, noen gang har sagt til meg _crs_. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg har sånn CA 25 DVD-er. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Meget pent, Manx. Kanskje det mest off topic spørsmålet noen sinne, men jeg bare lurer på om bøkene som ligger under "Ringenes Herre" kanskje kan være Frode Øverlis samlede verker? 5528324[/snapback] Podus Stemmer det fire av fem er signert av mannen selv Nå hadde jeg blitt imponert hadde det ikke hvert for at den femte boka ligger i hylla Men det er godt gjettet... @ _crs_: Det ser ikke ut som om de gjør det, de gjør det. Lenke til kommentar
snjosokk Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 steikje....er ein del filmar det der....går nok fint når det er plassert i enkelthyller, og ikkje i ein reol.... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Her min samling. Mangler litt filmer da en del er utlånt. Mellom 5 - 6 hundre filmer en vei. Har ikke telt på noen mnd, men var over 5 hundre sist jeg jeg telt ihvertfall. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Sweet gutter. Keep the pictures comin'. Må nesten feire disse kunstbildene med kjøp av noen DVD'er i morgen tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Ah, deathie, du minner på at det er lønningsdag for meg i morgen. Og ettersom jeg sleit med gjeld i hele januar grunnet for store dvdkjøp i desember, vil denne måneden bli mye hyggeligere! Dvdbutikker jeg er tilbake fra en måned i asyl! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hadde bare jeg hatt en jobb. Skal dog søke om sommerjobber på de fleste butikker som selger DVD'er her i Bergen. Hadde gjort susen om jeg kunne tjent litt gryn, og da får jeg vel også kjøpt DVD'ene til innkjøpspris også, om jeg ikke tar feil. Noen som vet hva innkjøpsprisen er, mens jeg er inne på det? ------------ Uansett håper jeg på å passere 150 grensen snart. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) To til idag, enda flere i posten, bildet postes når alle er ankommet. Gammelt bilde: http://img256.imageshack.us/my.php?image=img09767qn.jpg Endret 31. januar 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Slenger meg på med min samling og Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Har kun en film: The Perfect Storm Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Her min samling. Mangler litt filmer da en del er utlånt. Mellom 5 - 6 hundre filmer en vei. Har ikke telt på noen mnd, men var over 5 hundre sist jeg jeg telt ihvertfall. 5530986[/snapback] Pen samling du har, og flotte skap Fin avatar også! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Legger ved noen oppdaterte bilder av min samling. Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå