Gå til innhold

Hvor mange DVD-filmer har du?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere er noen rare skruer. For meg er halve gleden å komme hjem å legge de nye filmene i samlingen, for å se at collectionen vokser. Virker som om dere bare kjøper filmer, for å kjøpe dem, for så å slenge dem under sengen når dere kommer hjem. :(

5527854[/snapback]

Når du "bare" har 150 filmer så er ikke plassen et problem, når du runder 1000++ så begynner det å bli trangt. Nå for tiden så har jeg 5x2,5 meter hyller og 2x 2 meter som er smekk fulle. Og alle filmer som står i hyllene er alfabetisk sortert resten ligger i den rekkefølgen de har blitt sett etter at jeg har kjøpt dem. Og de som ikke står i hyller ligger sånn at det er mulig å finne en film på ca. 10 sekunder hvis jeg vil, her skal det ikke film under sengen der ingen ser dem og ikke finner en dritt...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Dette er sånn ca. 60% av samlingen... Det tar MYE plass.

Det ser nesten ut som hyllene skal til å tippe framover. ;) En god stabel DVD'er kan faktisk bli ganske tung har jeg merket...

B-E-A-UTIFUL! Som jeg elsker slike samlinger! Dette veier omtrent opp for en over middels pen dame. :D

Hehehe du er DVD-ofil du Deathie. Jeg skal testamentere samlingen min til deg, så i tilfelle jeg stryker med da vet jeg den blir verdsatt av en ekte entusiast.

Lenke til kommentar
Meget pent, Manx. Kanskje det mest off topic spørsmålet noen sinne, men jeg bare lurer på om bøkene som ligger under "Ringenes Herre" kanskje kan være Frode Øverlis samlede verker?

5528324[/snapback]

Podus :w00t: Stemmer det fire av fem er signert av mannen selv :yes: Nå hadde jeg blitt imponert hadde det ikke hvert for at den femte boka ligger i hylla ;) Men det er godt gjettet...

@ _crs_:

Det ser ikke ut som om de gjør det, de gjør det. :ermm::D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Ah, deathie, du minner på at det er lønningsdag for meg i morgen. Og ettersom jeg sleit med gjeld i hele januar grunnet for store dvdkjøp i desember, vil denne måneden bli mye hyggeligere!

Dvdbutikker jeg er tilbake fra en måned i asyl!

Lenke til kommentar

Hadde bare jeg hatt en jobb. :( Skal dog søke om sommerjobber på de fleste butikker som selger DVD'er her i Bergen. Hadde gjort susen om jeg kunne tjent litt gryn, og da får jeg vel også kjøpt DVD'ene til innkjøpspris også, om jeg ikke tar feil. :D Noen som vet hva innkjøpsprisen er, mens jeg er inne på det? :dontgetit:

------------

Uansett håper jeg på å passere 150 grensen snart. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...