Gå til innhold

Hvor mange DVD-filmer har du?

Manx

Anbefalte innlegg

ca. 100 dvder, 15-16 boxer, ganske greit for en 17-åring  :thumbup:

5504662[/snapback]

Nei. Du burde skamme deg! Eneste fyren som er respektert på dette forumet er Njål som har rundt 16 ganger mer enn deg. :tease:

5511150[/snapback]

Hva med Manx, Wipeout og _crs_ (og alle de som har 1000+, men ikke har registrert seg på dvdprofiler eller er aktive i filmdelen av forumet)?

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5504662[/snapback]

Nei. Du burde skamme deg! Eneste fyren som er respektert på dette forumet er Njål som har rundt 16 ganger mer enn deg. :tease:

5511150[/snapback]

...En person som er en god del eldre, som har en jobb (sannsynligvis), og som sikkert bruker mye av pengene han har til overs på film...

Han har hatt noen flere år på å bygge opp samlinga, og mer penger, enn oss han da. ;)

Lenke til kommentar

5504662[/snapback]

5511150[/snapback]

Hva med Manx, Wipeout og _crs_ (og alle de som har 1000+, men ikke har registrert seg på dvdprofiler eller er aktive i filmdelen av forumet)?

5511212[/snapback]

Njål er The One and only, resten her inne er bare småfolk i forhold. Respekt måles i antall filmen i samlingen. :cool:

Hvorfor snakke om de som ikke er aktive i filmdelen av forumet? :dontgetit:

Lenke til kommentar

5504662[/snapback]

5511150[/snapback]

5511212[/snapback]

Njål er The One and only, resten her inne er bare småfolk i forhold. Respekt måles i antall filmen i samlingen. :cool:

Hvorfor snakke om de som ikke er aktive i filmdelen av forumet? :dontgetit:

5515677[/snapback]

AndersT2 sier ikke mer ;)

Lenke til kommentar
Nice samling Manx. Hvor har du fått tak i Allo Allo på DVD?

5515975[/snapback]

Må du nesten spørre AndersT2 om, ikke min samling (min finner du i signaturen min). Hvis du søker etter han på forumet så finner du han og da kan du jo sende han en pm og spørre...

Edit: Tok en liten titt på play.com og du finner dem der 7,99£ per stk. 1&2 og 3&4

Edit2: Heter tok ikke tokk :blush:

Edit3: Stemmer det Njål...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Nice samling Manx. Hvor har du fått tak i Allo Allo på DVD?

5515975[/snapback]

Tar jeg ikke veldig feil er AndersT2 broren til Manx, Manx' egen samling ligger i signaturen hans(!), og er heller ikke noe å kimse av.

'Allo 'Allo er lett tilgjengelig i f.eks. England, billig hos f.eks. Play.

Lenke til kommentar
Bor du i samme hus som din bror Manx? Hadde likt å sett deres 2 samlinger slått sammen, selv om det sikkert hadde vært en del av de samme filmene. ;)

Hvorfor henger ikke broder'n din her inne Manx? :dontgetit:

5516704[/snapback]

Ikke nå lenger, men vi hadde vel sånn ca 2000+ når vi bodde under samme tak.

Han dukker opp nå og da...

Lenke til kommentar

kor lenge kjem dvd til å vera eit standard format på filmar? Har liksom mareritt om at eg puttar minnebrikker inn i ein prosjektor for å sjå film, ekkel tanke. Kan vel i grunn samanlikna dvd-samling med ei bokhylle, er himla dekorativt, slepp vel og merka å lesa noko anna enn tekstinga òg....Eg skulle jammen ikkje hatt problem med å pælma 2000 kr på dvdar, er ein fin draum det :p

Lenke til kommentar
Hva? Har du? Hvor mange har du da? Hvis du beviser at du har flest DVD'er overtar jo du selvfølgelig tronen som den personen med mest respekt på forumet, også omtalt som The One and Only. :)

Noen andre kan få sitte på den tronen (Njål). Men jeg har litt over 2000 DVD'er. Forøvrig ser jeg ikke noen grunn til å bevise det, men jeg kan jo ta noen bilder av samlingen når jeg har tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...