Gå til innhold

Hvor mange DVD-filmer har du?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
for dere som stusset over att jeg skrev att jeg hadde 12-15 DVD-er så skrev jeg det av den enkle grunn att når jeg raskt telte over DVD-ene mine som lå på rommet kom jeg til 12. Og i tilleg tror jeg att jeg låner ut par-tre stk.

kanskje litt dårli av meg å vere usiker på om jeg låner ut, og eventuelt kor mangen jeg låner ut. Dette må jeg sterkt beklage for dere som synnes dette var rart! :roll:

Var ikke vondt meint då... Syntes bare at det var litt "tidig". :)

Lenke til kommentar
550 dvder. Da begynner det å bli snakk om mye penger. Vanligvis koster en dvd-

film rundt 200kr. 550*200=110.000, da begynner du å ha lagt ned store summer i dette.

Vel 90% + av dette er sone 1 så du kan gange med 300 sånn ca. + +

Og da har jeg ikke tatt med alle tv serier som koster noen kroner mer pr. stk.

Buffy 6 x 1200,- Angel 3 x 1200,- C.S.I 750 x 2 osv. osv. Da blir det fort snakk om mye penger ja...

Edit: Raggi jeg får si beklager, ment som en spøk, regner med at du kan telle til 15 :yes:

Endret av MU26599
Lenke til kommentar
DivX filmer har jeg mange av. Har 520Gb plass som er fylt med stortset filmær av div. typer, litt musikk, og litt spill. + flere kasser med brente cder med filmer.

Dette er selvfølgelig private feriefilmer, egeninnspillte jazz-demoer og freewarespill formoder jeg? :)

Etter det jeg vet så er det ikke noen lov mot å laste ned fimler og musikk til privat bruk, bare man ikke deler det til andre. Så det er nokk ikke bare private ferie filmer og slikt nei.

Lenke til kommentar
DivX filmer har jeg mange av. Har 520Gb plass som er fylt med stortset filmær av div. typer, litt musikk, og litt spill. + flere kasser med brente cder med filmer.

Dette er selvfølgelig private feriefilmer, egeninnspillte jazz-demoer og freewarespill formoder jeg? :)

Etter det jeg vet så er det ikke noen lov mot å laste ned fimler og musikk til privat bruk, bare man ikke deler det til andre. Så det er nokk ikke bare private ferie filmer og slikt nei.

det er *lov* å hente ned divx-filmer?? :wow:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf
det er *lov* å hente ned divx-filmer??  :wow:

Fullstendig! Tro det eller ei. Problemet er at vi er inni en ond sirkel på den måten at hvis noe skulle legge ut noe på internett går det ikke lenge før det er multiplisert og finnes i flere kopier og flere folk laster ned. De håper vel å ta de som deler og da er det plutselig ingenting å laste ned lenger.

På en annen side er det ulovlig å kjøpe eller "få" tyvegods som du vet er tyvegods, så det å laste ned en DivX film eller et program når man er fullt klar over at det er stjeling er ikke bare ulovlig, men også vanvittig uetisk.

Lenke til kommentar
Nesten litt flau for å si det, men min far har akkurat rundet 1300 filmer... Digg å alltid ha noe å se på, men han kunne gitt et par tusen til meg isteden synes jeg :yes:

Nesten litt flau over dette oxo. Men faren min har nå 1336 dvd filmer! ;)

Imponerende, får jo meg til å virke som en smågutt :blush:

Endret av MU26599
Lenke til kommentar
Nesten litt flau for å si det, men min far har akkurat rundet 1300 filmer... Digg å alltid ha noe å se på, men han kunne gitt et par tusen til meg isteden synes jeg :yes:

Hehe

Men så er jo SuperMorten og jeg brødere da :p

Han bor ikke hjemme så jeg skjekka! Og vi hadde vist fått 6 nye ;)

Lenke til kommentar

Hehe

Men så er jo SuperMorten og jeg brødere da :p

Han bor ikke hjemme så jeg skjekka! Og vi hadde vist fått 6 nye ;)

Jeg tenkte tanken ja, det er vel ikke mange som fedre som har 1300 DVD filmer

Lenke til kommentar

Samlinga står ute i garasjen, så jeg tar meg ikke tid til å telle. Tipper jeg har ti gode filmer. Men jeg er bare fjorten, og av pengene jeg tjener, går kanskje halvparten til bøker, film og spill. Av denne halvparten går kanskje litt under en tredjedel til film. Jeg tjener kanskje 800 kroner i måneden. Det er ikke så lett! :)

Regner med samlinga kommer til å vokse drastisk når jeg for meg ordentlig jobb en gang.

Ny opptelling: 17 stk.! Whoa! (Alle er kritikerroste.) :p

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...