Gå til innhold

Hvor mange DVD-filmer har du?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DVD-Profiler sier 155, men antall filmer er vel 165 eller noe sånt (over 200 hvis man regner med 50-boksen, men hvem gjør det?).

5236877[/snapback]

Skjønner ikke helt hva det er folk mener når de sier "50-boksen". Hva er det for noe? :dontgetit:

5238031[/snapback]

Blant annet Platekompaniet fører en rekke DVD-bokser til 199,- som hver inneholder 50 filmer som er sjangerspesifikke:

Eksempel: Horror classics

Lenke til kommentar

Free Record shop kjører kampanje med 4 filmer for 300...

Verdt å ta en titt igjennom kassene, jeg har kjøpt 8 filmer og det var bare en av dem jeg var noe usikker på, men den viste seg å være helt grei

Er alltid sånn når du får 3 for 2 eller no, da finner man 2 bra filmer, så slenger man på en til for å få 3 :p

Lenke til kommentar

Har 135 filmer pr. idag mener jeg å ha telt. :hmm: Hver gang jeg tenker på hvor mange filmer jeg har lyst å kjøpe, men allikevel ikke burde pga. kapitalen, tenker jeg på folka her inne. Noen har jo oppimot 1000 filmer, noe som vel er respektabelt. Da tanker jeg at også jeg kan vel kjøpe noen ekstra filmer til helgen. :)

Medmennesker, dere er en inspirasjonskilde uten like! :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen har jo oppimot 1000 filmer, noe som vel er respektabelt.

Huh?

:!: :!: :!: :!: :!: :!:

Satan! 1600 filmer Njål? _CRS_ og Manx har også en god del synes jeg å huske. Er vel bare for meg å gå i butikken i morgen og kjøpe noen filmer da. Har du kjøpt 1600 filmer, kan da jeg kjøpe noen til. :blush: Hvilken jobb(noe du BØR ha) har du Njål?

Lenke til kommentar
Njål liker bare å flashe epenisen sin. Egentlig har han bare 3 VHS-kasetter med gamle ukrainske fotballkamper liggende i hylla. :p

5257438[/snapback]

:Hysj: Du skulle ikke fortelle det.

Dessuten er det 2 Beta-kassetter og en Video2000-kassett, alle med rytmisk sports-svømming.

Lenke til kommentar
Noen har jo oppimot 1000 filmer, noe som vel er respektabelt.

Huh?

:!: :!: :!: :!: :!: :!:

Satan! 1600 filmer Njål? _CRS_ og Manx har også en god del synes jeg å huske. Er vel bare for meg å gå i butikken i morgen og kjøpe noen filmer da. Har du kjøpt 1600 filmer, kan da jeg kjøpe noen til. :blush: Hvilken jobb(noe du BØR ha) har du Njål?

5257118[/snapback]

Njål har bare så mange dvder for at vi andre skal ha noe så strekke oss etter, men det skal sies at det store målet er å ta igjen brodern. Han har "bare" 46 filmer mer en Njål :D

Han driver å lusker rundt inne på forumet han også...

Edit: Men det skal sies at med det innkjøps tempo jeg holder nå, så tar det ikke alt for lang tid. Så langt i desember 14 filmer :blush: (og mer er på vei i posten :nei: )

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Njål har bare så mange dvder for at vi andre skal ha noe så strekke oss etter, men det skal sies at det store målet er å ta igjen brodern. Han har "bare" 46 filmer mer en Njål :D

Han driver å lusker rundt inne på forumet han også...

Edit: Men det skal sies at med det innkjøps tempo jeg holder nå, så tar det ikke alt for lang tid. Så langt i desember 14 filmer :blush: (og mer er på vei i posten :nei: )

5261249[/snapback]

Kan tenke meg at du og din bror ikke bor sammen. Hadde dere derimot gjort dette, hadde dere hatt en heftig DVD samling! :ohmy: Hva sier moren din når dere bruker så mye penger på film? Hehe. Ingenting er som en pen film collection med flere hundre filmer(1000 i dette tilfellet). :D

Lenke til kommentar

har 132 spillefilmer.

samt 42 samlebokser med serier i form av:

8 sesonger av Stargate: sg1

1 sesong av Stargate: alantis

6 sesonger av simpsons

4 sesoner av Futurama

Blackadder serien.

BoB

7 sesonger av Buffy

7 sesonger av Star Trek: TNG

3 sesonger av ST: Enterprise

2 sesonger av A-team

2 sesonger av Scrubs.

og ca. 100 Kina dvdr som ikke tells.

Lenke til kommentar
Taste inn alt manuelt må du jo gjøre likevel om du har DVDProfiler da, og det koster jo over 200kr. ;)

5263812[/snapback]

Ikke helt riktig, jeg bruker en Cue cat strekkodeleser. Så slipper man å taste inn, mye lettere, fås kjøpt hos vendur.no for litt over hundre lappen (gå for usb versjonen hvis dere skal kjøpe, ps2 ville ikke virke for meg.)

Og DVDprofiler er gratis, har bare en liten reklame oppe i høyre hjørne (samme som det var hos opera) og man får ikke high res bilder av coveret. Man kommer ganske langt med den gratis versjonen. Hvis jeg ikke husker feil så kom jeg helt til ca. 750 filmer før jeg hadde brukt opp kvoten min, man får tildelt en x antall mb når man laster opp på nettet og den går ganske langt som sagt. Og da må man bare betale 20$ som er en engangsum, og man får da alle oppdateringer etter det gratis. Vil ikke kalle 20$ for en avskrekkende stor sum for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...