Njål Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Njål er han karen du ser på Norge-Rundt: "Jau, eg har innreia eiga kinosal i stabburet ute ved storgarden." :!: Midt i sentrum av Oslo? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Njål er han karen du ser på Norge-Rundt: "Jau, eg har innreia eiga kinosal i stabburet ute ved storgarden." :!: Tviler ikke et sekund. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Du skjønte hva jeg mente. Alltid er det en reportasje fra et eller annet sted i Norge hvor en kar har kjøpt inn anlegg til 2,3 millioner kroner. Det jeg egentlig prøver å si: Faen ta deg! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Tenk hvis huset til Njål, Manx eller _crs_ brenner ned med alle filmene inni. Da ryker forsikringsselskapet... :!: Hos meg får de større problemer med lyd og bildeutstyr, tror jeg. Hva slags utstyr bruker du til å få en fin filmopplevelse da, må jeg til å spørre? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Njål er han karen du ser på Norge-Rundt: "Jau, eg har innreia eiga kinosal i stabburet ute ved storgarden." Tenk hvis huset til Njål, Manx eller _crs_ brenner ned med alle filmene inni. Da ryker forsikringsselskapet... Ja, og vi griner. Også begynner vi på nytt. Endret 20. september 2005 av Manx Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Tenk hvis huset til Njål, Manx eller _crs_ brenner ned med alle filmene inni. Da ryker forsikringsselskapet... Ja, og vi griner. Også begynner vi på nytt. Hehe. Tviler jeg ikke på Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg har kjøpt kanskje 20 stk dvd'er. Har over 200 til... takk til: Lyse Fiber ISP Canon Pixma Verbatim Fullface 10pk dvd cover 29,- (clas) Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har vel en 10-15 dvd'r tenker jeg. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har ca 10 dvd'er og 500 VHS. Planlegger et stort VHS bål i nær fremtid....for å markere slutten på gammeldags teknologi og fryktelig mange bortkastede penger. Blir det et tilsvarende DVD bål om 30-40 år? Lenke til kommentar
neb Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Noen bra da? Gi de til meg istedefor! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Planlegger et stort VHS bål i nær fremtid....for å markere slutten på gammeldags teknologi og fryktelig mange bortkastede penger. Pengene er ikke bortkastede hvis du ikke brenner dem opp. Send dem til meg heller. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Noen bra da? Gi de til meg istedefor! NO WAY.....de skal brenne i helvete!!! ALLE SAMMEN!!! :!: Lenke til kommentar
neb Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Noen bra da? Gi de til meg istedefor! NO WAY.....de skal brenne i helvete! ALLE SAMMEN! :!: ok, får vel støtte deg da Edit: men helst særiøst, hvis det er noen gode tittler så send meg en PM. Betaler gledlig porto + tips Endret 20. september 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 ok, får vel støtte deg da Edit: men helst særiøst, hvis det er noen gode tittler så send meg en PM. Betaler gledlig porto + tips Hvorfor det? De fleste butikker selger jo VHS'er for bare 10 kroner filmen. Mye billigere å bare gå og plukke opp titlene der(hvis du absolutt har lyst på VHS ). Lenke til kommentar
neb Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 ok, får vel støtte deg da Edit: men helst særiøst, hvis det er noen gode tittler så send meg en PM. Betaler gledlig porto + tips Hvorfor det? De fleste butikker selger jo VHS'er for bare 10 kroner filmen. Mye billigere å bare gå og plukke opp titlene der(hvis du absolutt har lyst på VHS ). Glem det hele og brenn dem du. Fant ut at jeg heller vi ha en bra DVD i deilig kvalitet, enn 5 VHS i craphole kvalitet. :!: Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 26-27 + Lotr Extended boksene Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Snevet off-topic, men...... Det jeg egentlig prøver å si: Faen ta deg!91Takk! kjøpt inn anlegg til 2,3 millioner kroner Neh. Så mye er det ikke, men hvis du regner sammen utstyr til avspilling/visning og software (inkl laserdiscer, LPer, CDer og DVDer) er vel ikke totalen for hardware og software så veldig langt unna hverandre. Njål er han karen du ser på Norge-Rundt Tror jeg ikke. Stå fram på tv med mye stash = øke sjansene for ubedt besøk når jeg ikke er hjemme veldig mye. En bekjent av meg opplevde det. Hva slags utstyr bruker du til å få en fin filmopplevelse da, må jeg til å spørre? Meridian G91 DVD-spiller Meridian G68AXV pre/pro Meridian 558 poweramp Pioneer CLD-D925 laserdisc-spiller Aerial 8b L/R, Aerial CC5 senter, Definitive Technologies BP 2002 til surround, DefTech sub (i påvente av ny på bestilling) Runco DTV-940 CRT-prosjektor/Panasonic 36WS tv alt avhengig av situasjon/hva som skal sees Stax Omega II hodetelefoner når det passer best Lenke til kommentar
moray Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Meridian G91 DVD-spillerMeridian G68AXV pre/pro Meridian 558 poweramp Pioneer CLD-D925 laserdisc-spiller Aerial 8b L/R, Aerial CC5 senter, Definitive Technologies BP 2002 til surround, DefTech sub (i påvente av ny på bestilling) Runco DTV-940 CRT-prosjektor/Panasonic 36WS tv alt avhengig av situasjon/hva som skal sees Stax Omega II hodetelefoner når det passer best Ser ut som om du har brukt litt på HW også, ja.. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Njål er han karen du ser på Norge-Rundt: "Jau, eg har innreia eiga kinosal i stabburet ute ved storgarden." :!: I love you, LarsP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå